♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 maj 2011 21:12

hej :D

nu har jag precis duschat :D

vi har ju friskvårdsvecka den här veckan....

då ska vi typ göra massa idrotts saker hela veckan... ganska tråkigt o jobbigt men ändå bra :)

vi kommer inte ha så mycket vanliga lektioner då :D haha

nu ska jag kolla på tv.. vet inte riktigt vad jag ska kolla på för det finns inget bra :(

men ska typ kolla på nåt tråkigt :)

men bloggar mer imorn

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 maj 2011 21:09

 har super tråkigt :// !

nu chattar ja meeeee....HANNA!!! :OO

mäste bara skriva att n måste kommentera mer hahahaa ;DD :PP!

visst e ja smart ;D!! ne skoja men ja det e ju liksom kuuligt me kommentarer :DD haahahah vi har oxå gjort 19 inlägg på hela helgen me den här :OO !!!

BRAIGT ASSÅ!!

men nu ska ja tyyp göra nått kuligt :DD lr kanske nt finns nt så kuliga saker den här tiden :/ !! bara data o TV hehe ;DD!

  

hahaahaha rOOOOLIGT!! 

hahahaa men heeej dåå! BTW jag ÄGER! HHAAHAH ;d

//Mollyy


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 maj 2011 19:12

nu har ja köpt matsäck :D jag köpte pastasallad :DD

men det fanns inte med kyckling så jag tog en med typ ost :D haha

imorn e det måndag......... :((((((

hatar måndagar men den här veckan kommer nog gå snabbt hoppas jag :D och då e det bara 2 veckor kvar tills sommar lov sen så e det ju den där kristin helgen oxå o då är man ju ledig torsdag o fredag sen e vi typ lediga måndan oxå lr så kanske alla är lediga på måndan? hahah vet inte riktigt :P

men men nu ska jag gå och äta :D korv med bröd hahaha ;P

//hanna :DD

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 maj 2011 18:50

här låtar ja lyssnar på o dom e braig också (Y) haahah

hiii dååå! kmr nog nt blogga mer idaa :PP

//Mollyy





Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 maj 2011 18:20

snart ska ja se på TV hihihi kuligt (kanske nt) lr jo det e kul :DD!! längtar verkligen nt tills imorrn kmr bli sååååå jobbigt hehe ;DD ska se på fenomen senare finns vel inge annat...lr?? hmmm! men aja jag "bara" jag LÄNKTAR VERKLIGEN TILLS DET BLIR ....SOOMMARLOV!!!<333333333 det e ju snart om tyyp... ja ja vet att det e snart iaf hahahaahahhaha!!! :DDDDD

kuuuuuligt det ska bli me SOOMMMMMARRR!!<3333 hmmm...vad ska ni göra i sommar daaa!!??? hahahaahahah ;DD! neeee nu har ja tråååkkkk! nt sååå kul hahahaahaha!! :DDDDDD men ja ja ja ja aj aja ja aj nuuu e det sååå hahaha skoja.... :DDD :))) =))) hihi ja e så rolig vet nt riktigt varför höhöhö :PPP! men okej nu ska ja sluta hahaahaha vill nt!!!!!!!!!! men ja ja mste ju....lr neee det mste ja nt men ja vill fast ja vill nt men jaja heeeejjj dååå!!! <3333333333333

//Mollyy<3 





Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 maj 2011 15:24

hej :

nu har jag kommit hem o ätit o så :D

jag köpte 2 linnen, en tröja, shorts, nagellack och en kläning fast ja ville inte köpa den men ja va tvungen eftersom att vi ska på student o då fick ja inte ha linne o shorts lr nåt.....

jag kanske köpte nåt mer men jag kommer inte ihåg :)

snart ska jag typ köpa matsäck tills imorn för vi ska ju ha friluftsdag..

men jag ska gå nu så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 maj 2011 14:52

HEY HEY!

nu har ja precis ätit mat (lasagne) :DDD! hihihih gott

(nt den vi åt ) hahaha ;DD

ska nt göra nått specielt resten av dagen!! :OO men sen så messade hanna o fråga om ja hade köpt matsäck, så det mste ja köpa nu oxå :/ !!! JOBBIGT!!

eftersom vi ska ha match saken :((

   

men nu ska ja gååå!

hej dååå

//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 maj 2011 11:38

hej :D

igår så vann typ azerbaijan i esc o sverige kom 3a :D haha

idag ska jag ju åka till bromma blocks :D

men jag ska typ åka snart så jag måste fixa mig nu men jag bloggar efter det :D

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards