♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 juni 2012 15:39

Soooommarloooov nu förfan!

Kom precis hem.

Skolavslutningen började kvart i 8 och vi höll på att komma försent men tog bussen så vi kom precis i tid!

Sen var vi i aulan och grejs, slutade typ 10- halv 11 och då åkte vi direkt till gamla stan och gick runt i typ en timme och letade efter ett fik.. tillslut tog vi något litet mysigt cafè och satt där i typ någon timme.

Sen gick vi runt lite i gallerian fast tröttnade efter typ 20 minuter och åkte till vällingby, köpte en grill och marshmallows på Ö&B you know ;)

Efter det åkte vi hem och nu ska vi kolla på en rolig grej sen lite senare ska vi gå till något ställe och grilla, whoop whoop!

//Hanna & Molly

Haft vårt band i över 1 år nu, wohooo!  

.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 juni 2012 12:00

Tumblr_m5i452tlck1rysba9o1_500_large

//Hanna & Molly

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 juni 2012 10:30

Shoppa/fika

Bada/sola

Havet/pool

Vinter/sommar

smsa/prata i telefon

Rosa/röd

Mjölk/vatten

Hund/katt

Fråga/svara

Pannkakor/våfflor

Tv/dator

Kanal5/tv3

Vanilj/choklad

Smoothie/milkshake


//Hanna & Molly

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 juni 2012 07:57

Godmorgon, vi vaknade för typ 20 min sen..

Hade planerat att vakna mycket tidigare men det här går väl bra, får skynda oss ganska mycket dåra men men.

Ska fixa oss klart lite snabbt nu och sen vara i skolan 8.15 sen kommer vi göra massa awsome grejor efter skolavslutningen!

//Hanna & Molly

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 juni 2012 22:15

Nu ska vi snart gå och lägga oss, måste bara fixa lite saker först.. t.ex ta upp en säng och lite annat skit!

//Hanna & Molly

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 juni 2012 20:20

Hej, Molly är här nu och ska sova över, det är tradition liksom! eller jaa det kommer iaf bli det imorgon ;)

Vi har precis ätit middag och ska typ göra något awsome nu, vet inte vad än men det kommer, bloggar senare.

//Hanna och Molly

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 juni 2012 22:28

Har precis målat mina naglar och kollat lite på fotbollen, sverige mot nåt typ..

Mina naglar blev inte så bra men det kan jag fixa till imorgon bitti eller något. Men aa nu ska jag typ sova tror jag är ganska förkyld så jaa.

//Hanna

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 juni 2012 18:19

Har precis duschat för att bli lite piggare, funkade inte direkt men aja..

Ska gå och göra te nu, och jaa jag vet hur man gör te! fett skillad ju, däremot visste jag inte det för någon månad sen men liksom jag gillar inte ens te..

Sen ska jag bara vänta på att mamma kommer hem och lagar mat, bloggar väl lite senare typ.

//Hanna

 

Omg fett längesen på mitt land!

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards