♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 juli 2012 18:05

Hej. 

Har nästan packat klart, feett skönt! Skulle typ träffa Esra idag för kommer inte träffa henne på jätte länge sen men vet inte riktigt hur det blev med det för kan inte få tag på henne..

Aja nu ska jag snart gå och duscha så jag bloggar senare!

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 juli 2012 14:30


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 juli 2012 13:11

Hej.

Imorse gick jag upp halv 10 och bytte om lite snabbt, sen åkte jag till vällingby och köpte 2 flip flops eller vad man säger och ett par vanliga skor.. jag köpte också solglasögon, skavsårsplåster och B&J.. sen tog jag sprutan, tyckte den gjorde ondare än den första faktist! och aa sen åkte jag hem, nu ska jag packa eftersom jag inte gjorde något igår..

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 juli 2012 12:19

godmorgon!

haha jag vaknade ganska tidigt idag...har pratat lite m Linnea om att vi ska åka upp t hälsingland & nu har vi bestämt att vi ska ta bussen ditt imorn :) Skulle också ta spruta på onsdag men det blir ju inge eftersom ja ska bort. aja jag har iaf börjat kolla på 27 dresses...  & dricker en smoothie.

hörs!


//Mollyy<3

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 juli 2012 11:50

Sitter i bilen påväg hem från vällingby.. Har tagit spruta och köpt lite saker, bloggar senare!
//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 juli 2012 00:54

Ja nu e man hemma..kom ju hem för lääängesen typ runt 8 så ja. Men jag har väl inte gjort nått spec. Kollat lite på TV & filmer :)

Tror att jag ska gå & lägga mig nu är sååååå trött.

godnatt!

//Mollyy<3

              

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 juli 2012 22:09

Sitter och kollar på Blue crush just nu, när den är slut ska jag gå och lägga mej för ska upp typ 9 imorgon -.-

//Hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards