♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 augusti 2011 11:45

hej :D

mitt internet funkade inte igår på kvällen och när jag vaknade men nu har det börjat funka igen :D

men jag ska typ inte göra nåt spec idag tror ja inte..

ikväll ska jag iaf till min faster för min kusin fyller år :)

nu ska jag ladda över bilder från min mobil o lyssna på musik :D

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 augusti 2011 17:11

heeej :D

idag så e det freeedag!! :DD

jag slutade 20 i 1 idag o då gick jag. julia o matilda till konsum :D

sen väntade vi lite tills molly slutade då gick ja till henne :)

sen väntade ja o molly på esra i typ mer än 1 timme för hon slutade 10 i 4 :O fett sent!

men sen gick vi hem hahah :D

nu e ja typ hemma vet inte riktigt vad ja ska göra :P

e jätte trött så ska kanske sova.. hahah nää!

men ska typ ta nåt o äta sen kanske ja ska kolla på en film lr nåt :D

men hejdå<3

//hanna :D

   hahahah vi hade tråkigt :PP

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 augusti 2011 07:30

nu ska jag möta esra o så ska vi gå till skolan :P haha 

det e första riktiga skoldan idag :( inte kul

ja har no sen träslöjd o sen matte sen slutar jag!! :DD

men aja hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 augusti 2011 21:51

Heeeeeej!

har tyyp precis duschat :) o äter ett åpple från Esras grannes äppelträd hahahah ;-D

i starboparken så gjorde vi först nån konstig sak, sen va vi i grupper o skulle hitta/ göra sakerna som stog på ett papper..sen va det orientering, sen brändboll hahah vi vann yeeeeeaaah!<3


imorrn så e det den första RIKTIGA skoldan.. :/vi börjar klockan 08-00 o ja slutar 14.00 vi har SO första lektionen :( trååååk!

men nu ska ja typ fixa lite sen ska ja nog sova :D<3


hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 augusti 2011 21:06

heeej :D

förut gick ja ut o träffade molly o elin :D

vi gick typ bara runt ganska mkt typ :)

men nu ska ja typ kolla på one tree hill för ja missade det förra gången o sen glömde ja o kolla på det så ja gör det nu :D hihi

men hejdå nu ska ja kolla ;D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 augusti 2011 16:13

heeeej :D

idag så va det skola som vanligt ;) haha

jag mötte julia 10 över 8 :)

sen slutade vi typ 11 tror jag :D

men vi gick typ till grottan då o va där i nåra min ;P hahah

sen gick vi till starbo för där va ju molly o esra och den andra klassen typ så då gick julia o matilda med dom o så satt ja o väntade en liten stund på molly o esra tills dom slutade :D

sen så vet ja inte vad vi gjorde men nu e ja iaf hemma haha :D

heeejdåååå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 augusti 2011 22:20


DU MST TA KORT PÅ HONOM!!!




//hanna :D

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 augusti 2011 21:38

heeej :D

idag så började jag halv 9 :)

vi hade orgentering i skolan asså man skulle typ svara på massa frågor o gå runt i skolan :P

hahaha jag hittar typ inte ens till mitt klassrum såå.. hahah ;D

men efter skolan så åkte ja till vällingby o mötte molly o esra där för dom slutade tidigare än mig så jag åkte direkt dit ;)

sen köpte dom typ kalender till skolan :) hahah jag har ett papper som julia har ritat på ;D hihi

men sen när vi gick hem så träffade vi elin o lina påvägen :)

då gick elin med oss till esra så satt vi utanför henne på trottoaren ganska länge o åt bacon chips o äpplen ;P hihi ja o elin åt bacon chips för man fick gratis på öb ;)

vi typ bjöd alla som gick förbi oxå :D hahah

sen gick esra hem o ja, elin o mollygick typ till spånga o gick runt där lite, vi gick in i skolan :P haha det va ganska öde där..

men elins granne e typ vår rektor så vi pratade lite med honom :D haha

ja vet inte vad vi gjorde mer hahahaha men nu e ja trött börjar halv 9 imorn igen.. bläääää!! orkar inte gå till skolan ;/ jag har redan tröttnat typ ;)

men jag bloggar imorn ;D hejdå<3

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards