♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 augusti 2011 19:05

heeeej :D

har inte gjort nåt idag :P

men jag har typ ganska ont i huvet just nu såå..

bloggar inte så mkt just nu.. men asså har seriöst typ inget att blogga om ;( men jag har tråkigt så vad ska jag blogga om? ;P ( haha inte för att jag tror nån kmr svara men ändå ;) )

nu ska jag iaf kolla om det finns nån bra film :D

kanske lägger ut nån bild sen om jag hittar nån ;D

heeejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 augusti 2011 22:56

heeeeeej :D

idag så har jag inte gjort nåt typ..

har haft ont i huvet o halsen o så :P haha

men förut idag så va ja på träning

eeeeeh jaa...... har inte så mkt att skriva

juuuste kom ju in på skolan som molly ska gå i :DDDD 

fett braa!!! :DDD men vi kmr inte gå i samma klass ;( jag ska typ gå i 7:C.. 

hahah skuumt att gå i C :P har gått i A hela mitt liv typ o nu ska jag gå C ;P haha

men aja nu ska ja typ göra nåt :PP

här kmr lite random bilder ;)

    snöö!




  haha         jaag :D   hahhaa?


rappare! ;P

     

hihi

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 augusti 2011 22:45

hej :D

har precis sett klart filmen undercover brother som gick på 6:an :) den e as braa<3


ida så möte ja elin vid skola, vi va vid skolan gaanska länge, sen så va vi vid elin o sen gick vi till starbo parken, sen tillbax till elin sen så till starbo..hahahahaah! sen igen till elin o så tog vi en pizza bit o gick ut o åt haha o jiven ville ha o han e lääskig...han kasta plommon på oss :/ nt kuuul asso... -.- sen kom jossan o samuel o tyyyp nåra andra barn som kasta bär o sånt :P ;O...


men imorrn ska ja träffa elin hahah ;-D vid skolan såklart :P


nu ska ja nt göra nått...men ska försöka somna tidigare ida för e alltid så trött.. :D<3

<3<3<3<3<3

hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 augusti 2011 11:08

heeeeeeeeeej!

e asa glad nuuuu...! för hanna har kommit in på den skolan ja kommit in påååå..<3  

shit as braa!!!<333333333


haha men typ efter lunch så ska ja träffa elin ;P vi ska väl göra nått venne vad :P


nu ska ja typ äta nått... :)

       









 

hejdå<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 augusti 2011 21:58

ida så har ja typ varit me elin, vi va mest i skolan, gick till spindelparken o typ lite hos henne :D gjorde inge bara gick runt typ men vi såg massa lärare, vi pratade me peter o ola hahah! :P o så va det massa dagis barn som prata me oss.. :)


imorrn ska vi typ oxå göra nått, fast nt så tidigt som ida :D 


nu äter ja jelly belly beans o chattar me lite folk hahahahahahh...!

har typ tagit bilder men det går nt o ladda upp :/ .... så ni får nt se dom.. ;-)

   nån bild ;-D <333333


 :P hejdå<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 augusti 2011 16:45





kläd bad :D




haha   yeah ;D   hahah

failat..     hihi   vi står likadant! :O   :D   fett coola bilar! ;O   vårt fika! :D   ;)   :)))   jenny ritade :)   jaaag :D  jenna spelar fotboll ;D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 augusti 2011 14:49

heeeej :D

igår va jag ju med molly :D

vi gjorde inget spec typ.. vi försökte ladda över bilder men det gick inte :(

sen kollade vi på one tree hill :D

idag ska jag inte göra nåt spec.. mst städa mitt rum men det gör jag senare ;)

nu ska ja lyssna på musik ;D

hahah nu kmr det nåra som typ plingar på o pratar om nåt typ -.- pallar inte dom så jag gömmer mig ;P hahah nä men jag typ stänger av tvn o sätter mig så att dom inte kan se mig för då tror dom att ingen e hemma så då går dom ;D

haha kul jag har :P

men hejdå<3

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards