♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2011 21:25

hej! nu kollar jag på wallander: skulden :DD den  e jäääätte spännande hahaaha :DD :P

efter det så ska jag nog sova <3<3 nu börjar det så jag måste gå nu :D

hej dåå o godnatt :D<3<3

//Mollyy<3 jenny

   hihi

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2011 20:18

!hej

nu kollar jag på solsidan haha den e såååå bra :P<3<3

imorn så e det skola måste gå upp klockan halv 7 och gå till bussen klockan halv 8 tyyp :O

aja nu ska jag fortsätta å kolla på solsidan hej dåå! 

//MOllyy<3

jenny

  


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2011 20:15

nu har ja varit hemma ganska länge 

idag var vi och badade :D först skulle vi åka till eriksdals badet men det var jätte mycket folk där så vi åkte till huddinge badet istället :D

när vi skulle åka dit så gick vi av fel så vi var tvungna att åka tillbaks :P

sen gick vi runt och letade efter badet och det tog ganska lång tid att hitta det men vi va typ jätte nära :P

sen när vi nästan va hemma hos jenny så kom pappa med bilen så vi fick åka med :D

men nu ska ja typ kolla på tv :D

//hanna :D


jenny

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2011 14:46

hej har precis ätit :)) har också städat i mitt rum :D så nu e snyggt och fint haha<3<3<3

har nt så mycket mer att skriva :S 

hej dåå

//Mollyy<3 bloggar senare :DD<3

jenny:


   mitt rum ser nt ut så här längre :S haha :D

hej svejs!! haha

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2011 09:29

godmorgon!

nu har jag vaknat :) e fortfarande trött men kan nt somna om nu :(

ida vnt jag vad som händer :)) vi får se :))

ååå imorrgon så e det skola :(( sååååå tråkigt!! men man måste ju gå till skolan :O

   så hätr känner jag mig :S ;)      hej dåå :D

//Mollyy<3 

jenny

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2011 00:06

tråkigt!!

hehe e trött och har tråkigt :'(

ska typ sova snart tror jag, kanske :D 

hej dåå

//Mollyy<3 jenny

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards