♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2011 22:16

hej nu så ska jag sova! :D

filmen var nt slut men jag har redan set den så....

aja nu så ska jag sova e ganska trött :DD<3<3

   hihi gullig<3!!

god natt

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2011 21:18

hej :D 

nu har ja precis duschat :D

men nu ska ja typ äta glass och kolla på mean girls :D

imorn e det skola :( som vanligt haha

nu ska ja gå till tvn :D 

hejdå

//hanna :D


jenny

  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2011 20:18

kollar på glee nuu :DD

sen efter det så e det mean girls<3<3 men jag kommer nog nt se hela :(

målar mina naglar medans jag kollar på glee hahahaha! <3<3 mini har oxå åkt nu :( o moa undrar vart han e haah :S :D aja nu så måste jag gå, det har börjat!!<3<3<3<3

   hej dåå

//Mollyy<3

jenny


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2011 19:15

hej :D

ja e typ förkyld så jag kan nt gå på handbollen

men nu har ja gjort matte :( jag gjorde typ 5 sidor

men ida i skolan så hade vi gympa och vi hade fotboll på gympan :( tråkigt

men när ja och molly satt på en bänk utanför ettornas klassrum så kom det ut massa ettor och frågade massa saker haha :D det va fett kul och dom frågade vad molly hette och då gav vi en letråd och sa att dom första tre bokstäverna var mol och då va det några som gissade på typ tola och amanda och sånt :D haha vi ba mol! :D haha osmarta :P

men nu ska ja gå och äta hejdå 

//hanna :D


jenny

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2011 17:52

nu kollar jag på glee o snart så ska vi äta :DD

sen så ska mini åka med några andra som ska ta hand om honom i en dag, moa kommer att få vara hemma <3<3

senare så ska jag se på cold case!! :DD en av de bästa pogramen haha<3<3

      hej dåå mini! :D

hej dåå bloggar senre :DD

//Mollyy<3


jenny

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2011 16:59

kom hem för en halv timme sen :DD

vnt vad jag ska göra!! har tråkigt haha 

i skolan så hände det inget specielt, vi hade bara vanliga lektioner vår lärare e sjuk så vi har en vikarie som vi har haft hela dan :DD

har typ inga läxor den här veckan <3<3 bara matte men det har vi ju varenda vecka :( :DD

det e inget kul på TV:en ida :(( kanske kommer kolla på mästerkocken elr vad det heter :DD :S

måste duscha snart å gå ut med hundarna :D <3<3

       hej dåå

//Mollyy<3


jenny

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2011 07:40

nu e jag vaken o jag "äter" frukost hahaha :DD

såååå skönt med sovmorgon hihihihih <3

men snart så ska jag se på the secret life of american teenager, den börjar 7.55 haha jag kommer nt att hinna se hela men endå :P :DD

ska typ gå till bussen kvart över 8 o sen möta hanna halv 9 :DD <3<3

hej dåå

//Molllyy<3

  

jennyy

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards