♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 februari 2011 20:22

Hur bor du: villa
Brukar du komma i tid: nej inte alltid :P 
Hur lång är du: 167
Kan du laga mat: nej bara makaroner typ haha :P
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan :P
Vad har du på dig just nu: kläder haha :P
Har du någon fobi: många men en e att ja e höjdrädd om de e en fobi :P
Hade du en bra kväll igår: ja :D
Vilket är ditt senaste inköp: godis haha :D

Din favoritdryck på morgonen: oboy :D
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa :D
Har du sovit i din egen säng inatt: ja :P haha
Vad hade du sönder senast: ett glas
Vem snackade du med senast: martin
Varm favoritdricka: oboy typ :D
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: ?
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte :P

Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vet inte :P
Någon jag stör mig på: ?
Intressen: kompisar :D                                                 
                                             senaste person du kramade: vet inte

Senaste person du ringde: vet inte haha :D
Senaste person som ringde dig: freja :D
Vad drack du senast: coca cola
Vill du ha barn: ? haha :P
Längtar du till din nästa födelsedag: jaa! :D
Har rakat dina ben någon gång: nej :)
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga haha :D
Använder du hudkräm: ja
Micro-pop eller poppa själv: micro :D
Brukar du baka: nej :D
Röstade du i det senaste valet: neej haha :D
Vilken låt lyssnade du senast på: vet inte
Har någon annan sovit i din säng inatt: neej! :P
Vad tycker du är äckligt: många saker :P
Har du pengar på mobilen: ja :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 februari 2011 17:30

JAG LÄNGTAR TILLS SOMMAREN!


:DDD<33


  

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 februari 2011 13:45

ÄNTLIGEN HELG!!!!! :DDD<3

det känns som om den här veckan har gått jätte fort :D

men idag så va det jobbigt att gå till skolan för det blåste så mycket :P

men i skolan hade vi NTA som första ämne och då skulle vi få en lampa att lysa :D det va ganska tråkigt :( :P

sen hade vi engelska och efter det så hade vi bild :D på bilden s fortsatte vi med dom där lergubbarna :D

sen på gumpan så pratade vi bara om skidresan :D

men nu så ska jag gå :D hejdå 

//hanna :D

  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 februari 2011 13:40

nu så ska jag åka :DD (till sälen)

haha vi hade idrott sista lektionen, vi pratade bara om skidresan som vi ksa åka på nästa vecka!<3<3 :D

men nu måste jaggå hej dåå

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 februari 2011 07:45

nu e jag hos mamma haha

fick gå :O för alla bussar var inställda på grund av vädret men det var nt så kallt som jag trodde men det var jätte blåsigt o jag fick massa snö i ansiktet hahaha :D <3

   ungefär så här såg det ut hahaaha :D

hej dåå

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 februari 2011 06:48

e suuuper trött!!! vill bara sova, jag gick å la mig tidigare än vad jag brukar men endå så e jag trött! :D

ska till skolan som vanligt o sen så kommer jag att och till sälen haha så jag kommer nt blogga så mycket i helgen :'( <3<3 men jag hinner nog att blogga efter skolan :DD åå vill nt att det ska snöa mer haha :((( men aja så ere hihihi

nu måste jag gåå 

hej dåå

//Mollyy<3

       hahahaha <3 <3 <3


✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards