♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2011 20:59

nu så ska jag duscha haha sen kolla på rum för en sjärna :DD

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2011 20:12

kollar på familjen annorlunda för att jag kan se top model i repris på söndagarna<3<3 :-D

efter familjen annorlunda så ska jag se på rum för en sjärna det e tomas dileva som kommer att få ett rum hahaha :))

hej dåå

//Mollyy<3

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2011 19:58

nu ska jag se på familjen annorlunda... elr top model jag vnt vad jag ska se!!

men aja jag ska i alla fall se nån av dom nu :DD sen så måste jag också duscha<3<3

    

hej dåå

//MOlllyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2011 19:12

har precis kommit hem nu :D 

har varit o handlat med pappa :))

iskolan så var det inget specilelt som hände tror ja... eller jo vi kollade på lejon kungen3 som en i vår klass hade med sig, för vi jobbar med afrika o savannen :O<3

i vällinby så kollade vi efter en väska hittade många men det var alltid nått som förstörde den hahahaahahah :DD

bloggar senare !!

hej dåå nu så ska jag äta :DD! (snart)<3

//Mollyy<3

jenny

    


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2011 18:33

nu har ja kommit hem från vällingby och molly har åkt hem

men i vällingby köpte vi inget fast vi kollade efter väska fast vi hittade typ ingen :(

men nu äter ja :D och kollar på tv :D

ja kollar på 2 1/2 män :D 

men nu har ja inget mer att skriva

//hanna :D

  


jenny

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2011 14:38

hej nu e molly här :D

idag har vi varit i skolan :( vi hade engelska förhör :( det gick nog ganska bra tror jag :D

men snart ska vi åka till vällingby :D

men jag bloggar mer sen :D

//hanna :D


jenny

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2011 06:50

hej! hej!

nu e det skola :'( !!!

dricker oboy nu haha :DD ska borsta tänderna snart o borsta håret :DD<3<3

sen så måste jag gå till bussen :)) e nt så jätte trööt faktiskt men aja nu måste jag gå och borsta tänderna hahaahaahhahah 

hej dåå

//Mollyy<3

jenny

   mmmmmm<3<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards