♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 2 mars 2012

Nu:

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 mars 2012 21:29

Elsas värld! :)


sen:

Big brother ! :D


sen:

Top model sverige (som jag missa i tisdags när jag var me Hannis) :D


 så nu ska ja börja kolla på elsas värld!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 mars 2012 18:44

Idag har vi typ inte gjort någonting.. har kollat på Never say never, sen har vi försökt äta en sked kanel.. haha det gick seriöst inte, började svida i munnen och allt.

jättefin bild jag gjorde.. nej men jag är fett ful och osminkad..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 mars 2012 18:03

haha har gjort nya header.


Snart så ska jag äta mat :) gotti gotti är hungrig.

Sen ska jag gå t Tvn, och senare är det ju Bigbrother. 



//Mollyy<3  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 mars 2012 16:18

Så nu är jag hemma hos pappa!

i sollentuna centrum så köpte jag typ ett par jeans, haha aa typ det jag köpte :)


Nu sitter jag och lyssnar på musiiiic, haha värdens roligaste låt!


 hahahaha dör va kul!

ska väl fortsätta med att lyssna på musik :)) senare ska jag..........bara göra nått ! 


skriver senare! :D

//Mollyy<3

!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 mars 2012 12:18

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 mars 2012 11:38

Halloj!

Vaknade precis, och ska snart börja klä på mig och äta frukost....måste städa mitt rum också..

sen ska jag åka t sollentuna centrum.. :P

HEJDÅ<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 mars 2012 11:13

Har precis vaknat, är typ död nu men ska fixa mej lite sen vänta på att Jenny ska komma! 

Måste gå och leta efter min mobil för Jenny ska ringa mej och jag har typ tappat bort den..

Men nu ska jag åka och köpa mat till oss som vi ska äta ikväll.. bloggar sen när jag kommer hem.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 mars 2012 00:05

Haha fail av mej, jag missade BB för jag kollade på någon film och glömde kolla klockan så nu sitter jag och väntar på att dom ska lägga upp det.. sen ska jag gå och lägga mej för ska upp typ senast 11 imorgon -.- kommer dö!

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards