♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 mars 2012 22:50

Jag är glad för min data e braig, så kan använda den nu :D


Sitter fortfarande i soffan och kollar på nått pogram som heter extra extra, tror jag snart gå t sängen snart. Måste gå och lägga mig tidigt idag för imorn kanske vi ska åka t landet för att lämna gamla soffan där...!! och då måste ja gå upp as tidigt... :/


hahahahahha garvar ihjäl mig!!! 

//Mollyy<3

.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 mars 2012 22:26

Nu ska vi se på något avsnitt av något program, vet inte riktigt vilket.. och äta popcorn!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 mars 2012 20:10

sitter nu och kollar på melodifestivalen/ gladiatorerna...men det e sämst att BB inte går på Lördagar :(

(åh gud f1 jobbigt med jeans. Nu ska ja gå och ta på mig nått annat. )

ska iaf också snart äta maaat! yeeaah. 

     

skriver senare! 


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 mars 2012 16:30

 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 mars 2012 16:18

Kom precis hem från vällingby, köpte inget speciellt där.. men vi hade väldigt kul på clas ohlsson iallafall ;)

Nu ska vi ta något att äta för vi är ganska hungriga.

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 mars 2012 15:15

E hemma nu, va typ i söder....!

aja iaf nu e jag ju hemma och sitter i soffan, me Tvn på och lyssnar på musik :)

är väldigt trött orkar typ inte göra nått.


och snart så kommer jag inte kunna använda datan längre... :/




hejdå nuuuu! :D

//Mollyy<3   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 mars 2012 14:14

Nu sitter vi på bussen påväg till Vällingby, ska kanske köpa en sak och så ska vi kolla efter skor.. Bloggar när vi kommer hem! //Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 mars 2012 10:12

Godmogron!

Nu e man vaken....är skit trött, men ska typ åka nånstans vet inte vart men a..så nu måste jag börja fixa mig!


och min data e ju trasig så kanske måste blogga från mobilen i veckan, men vi får se, det går typ att använda den men snart så kommer man inte kunna det! hähä (?)

Kanske bloggar från mobilen lite senare :)  

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards