♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 mars 2012 23:04

Börjar halv nio imorn så måste gå & lägga mig nu!

Kollade på bigbrother ist för den där sista dokusåpa saken :) så ja

men nu ska ja sova.

 

Godnatt<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 mars 2012 21:01

Har precis ätit middag och nu ska jag kolla på DH hade jätte brottom innan det började, brukar alltid ha det på tisdagar innan DH.. 

Måste fixa massa saker i pausen också, paniik! haha sen efter det ska jag kolla på BB.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 mars 2012 19:18

Kom hem för hahah väldigt länge sen typ 6 . Först åkte jag och klippte mig, sen åkte jag snabbt t kusinerna och typ åt där! Sen åkte ja hem.

Så nu e jag hemma, sitter och lyssnar på musik men ska snart gå t Tvn.

f1 "skum/ läskig" video..men låten är ju bra! ;)   

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 mars 2012 18:45

Nu ska jag fixa mina naglar, dom blev fett ful igår för jag gjorde bara något så nu ska jag göra om dom.. hehe

När jag är klar om kanske en halvtimme..? så ska jag gå och duscha sen kolla om någon tänker laga mat eller inte, annars kan jag göra något lite snabbt ;)

//Hanna

hahhaha!  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 mars 2012 16:07

//Hanna  

yes

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 mars 2012 15:27

:D såg precis att det e Desperate Housewifes idaaaaaag! :D så nu e jag glaaad!


ska iaf klippa mig nu hahaha för nu kom pappa hem och sa att jag skulle göra det. ska bara gå ut me Mini.


men ikväll så ska ja kolla på top model sen e det  DH, efter det e det ju BB men jag vill typ kolla på den sista dokusåpan grejen haha värkar ju f1 kul, så jag tror ja kollar på BB på datan :P

 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 mars 2012 15:26

DH börjar ikväll klockan 9 iafall att någon har missat det! 

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 mars 2012 14:59

Kom hem från skolan klockan 2, skulle slutat runt 3 men hade håltimme så slutade halv 2 istället ;)

Imorse började jag 8.10 så jag var typ död när jag vaknade.. Men nu ska jag sätta mej och kolla på OC, vi hörs!

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards