♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 mars 2012 20:11

Är äntligen klar och ska sätta mej och kolla på morden i midsomer och äta naturgodis nu tror jag..? aja vi får se ska iallafall inte göra något jobbigt..

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 mars 2012 19:14

Har städat ganska mycket nu men kom precis på att jag måste lämna in någon SO grej imorgon också så måste göra den nu.. åh vilken tråkig kväll det här blev men ska försöka skynda mej så kan jag chilla senare ;)

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 mars 2012 18:04

Kom hem från Jenny runt 5 kanske, då duschade jag för jag kände mej inte så fräsch..

Men nu ska jag börja städa mitt rum också så kommer det bli jättebra när jag är klar! om jag nånsin blir klar..

//Hanna

 

.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 mars 2012 13:55

hello!¨

Vaknade 1 tror jag och gick t datan för att kolla på BB som jag inte kollade på i fredags. så nu har jag precis kollat klart på  det :) ska börja fixa mig nu, för jag ska åka t Melinda..nångång haha har inte bestämmt tid! Vi ska typ gå ut & göra nått. Igår så kom ju sophie hit & vi kollade på tv, sen på en film (abduction) :D

höörs senare!


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 mars 2012 12:47

Det är ju våffeldagen idag så det blir våfflor till lunch!

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 mars 2012 12:40

Godmorgon typ.. 

Vaknade för en timme sen kanske och har ätit frukost och så, man ställer ju om klockan idag också ifall ni inte visste det? 

Nu ska vi kolla på tv eller något..

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 mars 2012 00:21

Kom hem runt 12, var ju på bio och såg Hunger games.. Tyckte den var sämre än vad jag hade trott att den skulle vara faktist.

Såklart failade vi också och blandade ihop tiden så vi hade jätte brottom till bussen och när vi kommer dit så märker vi att vi är en timme tidiga så vi gick och satte oss i något trapphus och väntade där!

//Hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards