♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under april 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 april 2011 21:46


coconut tree - mohombi

hade tråkigt :P

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 april 2011 20:05

hej :D

nu e jag hemma från träningen :D

det var några andra som tränade oss idag :)

men nu kollar jag på glee :D och imorn e det torsdag :DD och då e det bara 2 dar kvar tills det e påsk lov :DDD men jag orkar inte blogga så hejdå

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 april 2011 15:09

hej :D

idag så var vi på nobel museumet :D haha

vår guide va jätte konstig och hon visade magen :P

men vi kollade på nån konstig film o sen så fick vi bygga nån grej och lägga ett ägg i o sen kolla om det gick sönder :P

vi skulle göra det i grupper o jag va med melissa och nåra fyror :P

det va typ två fyror i vår grupp som började bråka om att en hade råkat ta sönder ett snöre och då började den andra gråta :PP hahaha

men sen efter skolan så va jag melissa o esra kvar och vi pratade med några tvåor :P haha en av dom va fett jobbig

men jag orkar inte blogga mer nu så jag gör det ikväll efter träningen tror jag :D

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 april 2011 21:17

hej :D

nu kollar jag på desperate housewifes :DDD

jag åt pasta sallad till middag idag :D haha jag gillar pasta sallad :P

men jag köpte en fanta :P inte så viktigt att veta då men ändå :D

imorn ska vi åka till nobel museumet och typ va där hela dan nä men jag vet inte hur länge riktigt...

men jag bloggar när jga har kommit hem från skolan :D

hejdå

//hanna :D

gullig :DDD

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 april 2011 15:11

hej :D

idag så var det elevens val i skolan :D haha

det var ganska kul :D vi hade ju uppfinningar och då "uppfann" vi en spindel kryp sugare :P

den kunde suga upp spindlar och kryp om man klickade på en knapp o då kom alla spindlar i rummet in i den där grejen :P haha

men sista lektionen så satt esra o målade o ritade på mina naglar o nu går det inte bort :( :P 

men efter skolan så gick jag o esra till konsum och jag köpte pastasallad tills imorn och hon köpte en paprika :P haha

men nu kollar jag på OC :DD det e roligt nä men det e bra :P hahah 

snart ska jag åka till coop och köpa dricka tills imorn :D jag kunde ju gjort det på konsum men jag hade inte tagit med så mycket pengar :P haha

men jag ska typ åka nu så hejdå<3 jag bloggar när jag kommer hem :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 april 2011 20:37

hej :D

nu kollar jag på total blackout :DD det e roligt :D haha

men imorn så har vi elevens val i skolan :D haha jag har uppfinningar :P

jag ska typ möta esra 5 i 8 för hon har oxå uppfinningar :D

men jag har typ inget att skriva men jag bloggar mer imorn :D hejdå<3

//hanna :D  jag och molly :P hahah

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 april 2011 15:59

hej :D

jag kom hem för typ en halv timme sen :D

idag så var jag i skolan.. det va tråkigt som vanligt o vi hade typ vanliga lektioner

men efter skolan så satt jag kim o melissa kvar när esra hade turkiska :)

vi satt o kollade på datan... :DD haha

ikväll ska jag se på total black out på feman :D det verkar fett bra :D

jag har typ inget att skriva nu så hejdå<3 bloggar mer senare :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 april 2011 20:23

hej :D

jag har typ inget att skriva... men imorn e det skola.. noo!!! :(

men det e ju bara en vecka kvar tills påsklovet :DDD fast det e bara en vecka..

nu kollar jag på tv :D men det e typ nåt tråkigt :P haha

jag bloggar mer imorn :D hejdå<3

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards