♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under april 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 april 2011 21:31

hej :D

idag så va jag först i skolan o där blev vi jagade o så som vanligt :P haha

och det e ju första april idag :D jag har blivit lurad lite haha :D

men först så var det nån som slängde en fejk orm framför mig och jag hatar ormar så jag skrek :P sen så lurade en kille oss att vi skulle gå till klubben så vi kom typ försent till gympan bara för det fast igentligen kom vi inte försent dom bara sa det hahah :P sen så va det typ ännu mer men jag kommer inte ihåg :P

när barnen sprang efter oss så va vi tvugna att gå där det va lerigt så mina skor blev jätte leriga och mina byxor...

när pappa kom hem så åkte vi först till spånga och lämnade filmerna sen åkte vi till vällingby och bytte overoll byxorna för dom passade inte :D

sen åt jag oxå tacos till middag :D och nu så har jag packat :D

men jag kommer inte blogga imorn men jag kanske bloggar på söndag :D hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 april 2011 19:32

hi :DD

nu har j aprecis ätit middag, åt tacos :DD<33

nu kollar ja på äntligen fredag (Y) det e kul!!

imorn så ska ja bara vara hemma tror ja hahah :DDD bloggar mer om det imorrn hihi :))))

JIPPIE snart börjar 101 en sätt... :DD

jag bloggar mer imorrn (Y)

hihihihi rolig!! :OO

hej dåå<33

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 april 2011 16:48

heey! :DD

nu e ja hemma hos pappa :DD

iskolan så va det tråkigt :(( på rasterna så attackerade barnen som vanligt haha fast nu så hade dom baddy klubbor som dom doppade i lera o sand som dom tänkte kasta på oss, men dom lyckades aldrig o det va en som nt "vågade" :OO hahaahahahaahah :DDD

efter skolan så firade hanna o ja att hon kom in på en skola så nu så behöver vi nt gå i en dåålig skola (Y)

ida rengnade det, så det e blöt ute ( nt kul) :/ så vi (hanna) blev helt leriga!! när dom jagade oss :OO!

nu ska ja kolla på TV lr nått o ida e det ju 101 sätt att åka ur en game show o sen varning för barn!! kul!!

101..

  hihih :))    

hej dåå

//Mollyy

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards