♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under april 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 april 2011 17:15

hej :D

nu har ja nästan städat klart...

fast jag började typ nyss :P haha men jag orkade inte förut

men nu har jag tråkigt för jag orkar inte städa klart.. men jag måste göra det typ nu men jag bloggar efter att jag har städat :D

hejdå<3

//hanna :D

..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 april 2011 14:43

hej :D

idag har jag inte gjort nåt typ...

jag kollade på nån tråkig film nyss

den va inte så bra haha den handlade om nån kille som typ kunde prata med gud lr nåt.. haha

men snart ska jag typ städa mitt rum för jag måste göra det :(

men idag så åkte mamma till portugal med sin kompis o hon kommer tillbaks nästa söndag

men nu orkar jag inte blogga så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 april 2011 22:53

hej :D

nu kollar jag på nån konstig film :D 

imorn så vet jag inte vad jag ska göra..

men jag bloggar mer imorn för jag har inget att säga :P

det blev ett kort inlägg :P hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 april 2011 19:17

hej :D


2 coola bilder som jag hittade :D haha

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 april 2011 18:45

hej :D

nu har jag nyss ätit :) haha

men jag har typ inte gjort nåt idag...

bara suttit o kollat på tv typ :D

jag kollade på filmer fast det va typ inga bra :(

sen har jag bara suttit på datan :D men nu har jag tråkigt :( jag har ont i huvudet oxå :( men jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu..

nu ska jag typ gå men jag kanske skriver ett kort inlägg sen för jag har inget att göra men jag vet inte vad jag ska blogga om men hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 april 2011 12:11

hej :D

jag vaknade för typ en halv timme sen :)

idag ska jag typ inte göra nåt tror jag inte :)

jag ska typ bara vara hemma o kolla på film :D haha

men när jag vaknade så var en kompis till mamma och pappa här 

han ska typ va här hela helgen typ för det e trav o då brukar han komma hit :P

aja nu kollar jag på the box :DD den e fett bra :D fast ja har sett den väldigt många gånger nu då men ändå :D

killens kind e fett äcklig fast man ser att den e fejk men första gången man ser den så e den äcklig haha :P

men nu har jag typ inget att skriva så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 april 2011 20:18

hej :D

idag så var jag ju i skolan först..

vi hade fika idag :D sen hände det inget typ vi hade bild o gympa bara

efter skolan så åkte jag och jessica till vällingby :D hon skulle köpa plast till sin mobil men hon hittade inget och jag köpte en choklad kanin :DD haha

sen så gick jag hem o gjorde inte så mycket :)

men idag så åt jag kina mat :D det va gott lr lite va gott men vissa saker va väldigt äckliga... hahah

men nu kollar jag på tv :D bloggar mer imorn :D

hejdå

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 april 2011 15:18

hej :D

idag e det ju den 8 april o då fyller molly år :DD


GRAATTIIIIIIIS MOLLY :DDD


     

hon e ju i thailand nu så hon kan inte se det här tror jag men hon ser nog det när hon kommer hem isf :DDD haha

men jag bloggar mer snart så hejdå

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards