♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under april 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 april 2011 20:59

hej :D

nu e jag hemma från träningen :D

och nu har ALLT snö äntligen smält :DDD

det e fett bra :D när man går ut så känns det fett somrigt :DD

haha idag när jag gick ut så var det jätte varmt ute liksom :D haha

jag e så glad :D haha aja men nu sitter jag o kollar på tv :D

har typ inget att skriva så jag bloggar imorn istället :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 april 2011 16:45

hej :D

idag så har jag inte gjort så mycket :)

först så va jag i skolan :( det va tråkigt.. men vi hade typ vanliga lektioner

sista lektionen va syslöjd och då blev jag nästan klar med min kudde :D haha typ alla andra e klara :P

sen gick jag o kim till mördar parken :D haha hon kallar den det men vi va inte där så länge för hon skulle typ hem men när hon skulle hem så gick jag hem oxå haha :D

men sen har jag typ bara kollat på tv :D 

nu ska jag gå så hejdå<3 bloggar när jag kommer hem från träningen :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 april 2011 15:14

hej :D

jag har trott att påsklovet var 2 veckor jättelänge... men i tisdags så frågade jag mamma hur många veckor som det va kvar till helgen som påsk afton va på o då sa hon typ bla bla bla o då sa jag okej så typ i mitten av påsklovet o då sa hon nä i slutet osv sen sa jag men påsklovet e ju 2 veckor o hon ba nej det e bara en vecka :OOOO hahah kul att veta ;P haha nä men det va ju ganska ointressant o tråkigt att veta kanske men aja nu ska jag kolla på tv bloggar om typ en liten stund :D

hejdå

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 april 2011 19:52

hej :D

jag kom hem typ halv 8 från bion :D

innan det så var jag i skolan och på idrotten fick vi sluta lite tidigare :D

sen gick jag hem till molly och la prao lappen i hennes brevlåda :D o sen gick jag hem o fixade lite grejer :D sen kom esra o vi gick till skolan o så åkte vi till kista :D

bion va bra o rolig :D haha esra satt o garva jätte mycket åt en ganska tråkig sak :P

men vi åt på mcdondonals :Djag åt en pommes frites och en glass :D

på bussen på väg hem så hände det en rolig o läskig sak hahaha :DD jessica tyckte iaf att det va läskigt :P

sen skulle vi gå hem men ja o kim hade typ tråkigt så vi gick på en liten "promenad" hahah det va ganska kul faktist :P nä men vi gick till en park o sen gick vi hem :D

men nu kollar jag på glee :D haha ska snart äta o gå till molly o hämta lappen :P haha men hon åker ju imorn och lappen ska va inne på fredag så då ska jag lämna den :D haha

det blev ett ganska långt inlägg :D

men nu ska jag gå så hejdå<3 bloggar mer imorn :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 april 2011 19:45

hej :D

e nt frisk än har vääldigt ont i magen, men det kanske går över imorrn :)) för det har blivit bättre sen igår...

imorrn ska ja ta spruta igen :[ den gjorde ont!...

nu har jag precis kommit hem o har ätit :))

nu ska vi åka till mamma :DD

så det här kmr kanske bli det sista inlägget från miig :DD

om ja nt bloggar när ja kmr till mamma :))

hej dåå<33

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 april 2011 16:13

hej :)

   "cool" bild ;DD

har nt så mkt att säga, är fortfarande sjuk :((

men mår liite bättre än igår :DD

sen ska ja till mamma senare :D

hej dåå

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 april 2011 20:56

hej :D

nu har jag ätit mat :D det va gott hahah

men jag kollar på desperate housewifes nu :D det e braa!! :D

nästan bästa programmet :D

sen ska jag typ göra nåt haha nä men ja vet inte :D

imorn så e det skola och sen ska vi typ va i skolan kvart över 3 lr nåt jag vet inte riktigt :P vi ska se big momma :D haha

men det e ju sovmorron imorn oxå :DDD älskar sovmorgon :D

jag e ganska trött för jag gick upp extra tidigt idag haha :P men nu ska jag gå för jag har inget mer att skriva men jag bloggar mer imorn så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 april 2011 17:32

hej :D

idag så var molly sjuk :(

men första lektionen var spanska och det var tråkigt haha :P men det kändes som att jag fick ganska många rätt på läxförhöret :D :P hahah

efter skolan så åkte jag melissa esra och jessica till vällingby :D

jag och esra köpte chips tills imorn för då ska vi gå på bio med klassen :D

och alla köpte typ påsk grejer :P det e ju snart påsk!!! :DDD

men på bussen tillbaks så va det några jobbiga tjejer som jag inte gillar... haha

aja nu ska jag typ göra nåt haha nä men jag har inget mer att skriva så hejdå

bloggar mer senare :D

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards