♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 maj 2011 15:24

hej :

nu har jag kommit hem o ätit o så :D

jag köpte 2 linnen, en tröja, shorts, nagellack och en kläning fast ja ville inte köpa den men ja va tvungen eftersom att vi ska på student o då fick ja inte ha linne o shorts lr nåt.....

jag kanske köpte nåt mer men jag kommer inte ihåg :)

snart ska jag typ köpa matsäck tills imorn för vi ska ju ha friluftsdag..

men jag ska gå nu så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 maj 2011 14:52

HEY HEY!

nu har ja precis ätit mat (lasagne) :DDD! hihihih gott

(nt den vi åt ) hahaha ;DD

ska nt göra nått specielt resten av dagen!! :OO men sen så messade hanna o fråga om ja hade köpt matsäck, så det mste ja köpa nu oxå :/ !!! JOBBIGT!!

eftersom vi ska ha match saken :((

   

men nu ska ja gååå!

hej dååå

//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 maj 2011 11:38

hej :D

igår så vann typ azerbaijan i esc o sverige kom 3a :D haha

idag ska jag ju åka till bromma blocks :D

men jag ska typ åka snart så jag måste fixa mig nu men jag bloggar efter det :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 maj 2011 09:52

HEEEEEEEJ!

vaknade precis :DD men e trött :OO!

hittade en video...som FUNKADE :oo på miig iaf !!


måste provas!! :OO

men ja ida ska ja nt göra nått spevielt, ska vara hemma :))

nu ska ja äta frukost (Y) <3333

bloggar senare!!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 maj 2011 19:01

heeej!

har kollat på Tv precis hahah kolla på nått :)))

har köpt pringles!!!!! :DD  

senare KANSKE jag ska kolla på eurovision song contest, för det verkar nt finnas nått annat på TV :DD

imorrn e det sönda, båda bra dåligt, det e ju nämre måndan men man e endå ledig hela dan ahahah :/

vi har friskvårdsvecka tror ja så vi ska ha brändboll o fotbolls match :OO!

TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGTTT!!!!!! :((( GILLAR NT!

:OO!


men aja nu ska ja gååå hej dåå!

//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 maj 2011 18:08

vad jag har gjort idag:

  • ätit frukost :P
  • kollat på tv
  • sågat.....
  • sprutat vatten på mig o lite andra :P
  • ätit igen
  • kollat på en film
typ det jag har gjort och lite andra grejer :D
nu kollar jag på tonårsliv :D
jag bloggar mer senare hejdå<3 
//hanna :D
Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 maj 2011 14:04

Hej :D Jag ska åka till Bromma blocks Imorn istället för.... Typ nåt haha vet inte vrf :P Men förut va jag tvungen att såga :O jag sågade typ jätte mycket tycker jag :D Men nu ska jag typ Gå in o äta för nu sitter jag ute med mammas mobil :P hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 maj 2011 11:45

heeeeeeeeeeeeej! :DD

en låt :DD ja lyssnar pååå!! hahahahah :))


ska bara lägga upp en rolig video (Y) :))

hahaahahah! roliig<3333

heeejjj dååå<333

//Mollyy<3


✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards