♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 maj 2011 20:59

hej :D

nu ska jag kolla på nån film på som heter typ jakten på lycka :D

juste idag fick skolpoliserna 100 kr var :DD haha 

men imorn ska ju världen gå under ;P haha men jag tror inte direkt på det men vi får se :D haha

men hejdå bloggar imorn :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 maj 2011 16:09

hej :D

nu har jag bakat muffins :D haha jag hade tråkigt :P

men jag hittade inga stora formar så dom e typ jätte små :P hihi

på söndag ska vi till grönan med skolpoliserna o molly ska oxå me :D

haha men jag har inget att säga så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 maj 2011 13:29

hej :D

idag så hade vi typ bara en lektion o det va NTA :D

efter NTAn skulle vi kolla på brännbolls och fotbollsfinalen :D vår klass va me i fotbolls finalen och vi vann :D

sen åt vi lunch o sen så va det prisutdelning :D

men nu e det 3 veckor kvar till sommarlovet :D haha jag trodde det va 3 veckor kvar förra veckan och 2 veckor nu men i onsdags så sa en lärare att det inte va det :( haha

vi har ju inte gjot bilderna :O men vi kanske gör det på måndag..? jag vet inte riktigt när vi ska göra det 

nu ska jag gå o göra nåt så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 maj 2011 21:15

hej :D

nu sitter jag här o kollar på tv :P hahahaha 

men ja.. jag kollar på criminal minds för det finns typ inget att kolla på :(

martin köpte inte coca cola så jag ringde mamma så gjorde hon det ist :D haha

jag bloggar mer imorn :D hejdå<3

//hanna :D

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 maj 2011 17:54

heej :D

nu ska jag snart byta om för jag ska på träning..

men jag har inte så mycket att skriva :P haha men jag bloggar när jag kmr hem :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 maj 2011 15:21

hej :D

vi hade ju den där springa grejen idag :D

fast vi sprang inte vi gick :D men det va jätte varmt :O :D

vi typ gick runt och sjöng en sång som melissa kom på :P haha sen gick vi o pratade med nåra :D sen stannade vi o gjorde give me five med dom som sprang förbi :D haha

nu ska jag försöka få martin att köpa coca cola till mig för vi ska typ ha det till NTAn lr asså vi ska ju inte ha colan men vi ska ha " burkar till nåt så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 maj 2011 21:48

hej :D

kom hem från träningen för typ 2 timmar sen :D

sen kollade jag på glee och nu ska jag typ kolla på nåt annat :D

imorn har vi typ först vanliga lektioner sen så har vi nån grej o då ska man springa så många varv som man kan lr nåt :) haha

men nu ska jag gå men jag bloggar mer imorn :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 maj 2011 19:45

✿                                                  

 hahah fixat lite i bloggen som muspeckaren, menyavdelning sakernaa fiiinnnt!!!! ;DDD

lyssnar lite på musik nuu..

men nu ska ja gå o se på GLee   <333333333

kmr nt blogga mer ida (N) :(( hihihih!!! :DDD...//Mollyy<3












✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards