♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under maj 2011

aj

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 maj 2011 16:05

hej :D

idag så va det typ bara vanliga lektioner..

men vi behövde göra extra syslöjd och då skulle vi typ göra det när vi hade svenska men jag o molly va tvungna att göra det samtidigt efter som att vi gör likadana o då fick ja va me i mollys grupp o ha musik med dom :P haha :D

sen slutade vi halv 3 :)

ja e efter enligt mollyy :P hahaha hon nyper mig!! :O

men vi bloggar mer senare :D

/hanna o molly :DD

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 maj 2011 21:08

nu e tv:en slut :(( ville se på CSI !!!!!!!!!  har ätit fruktsallad!! hihih gott!!

hahahah vi kommenterar ett foto om att vi ska få lite av linas choklad hahaah!!! men hon vill nt ge oss, men vi liksom letade efter henne ;DD hahaahah!!

     GUUUULLIGASTE!!

men ja nu ska ja  göra nått hahah vet nt vaaadd!!! :PP

heeeeejjjjjjjj dåååååååååååååå!! ;**

//Mollyy


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 maj 2011 18:48

hej :D

idag så gick skolan ganska snabbt :D

men efter skolan va vi med esra i vällingby o drack slush :DD haha men hon köpte present till sin mamma :D

efter det så gick vi till skolan o då va det nåra killar som typ höll på o jagade en fågelunge o bärde den o allt o typ tänkte rampa på den :O då blev vi typ sura o typ sa till dom men dom slutade inte så vi stog där o ba det räcker :P hahah

nu har jag precis ätit o kl 8 ska jag kolla på total black out :D

haha min brorsa kollar typ på djurgårdens match lr nåt så han sitter där inne o skriker :P hahaha

men jag bloggar mer senare :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 23 maj 2011 18:25

hey!! ;D

kom hem för kanske en timme sen haha :O  

ida har det varit en tråkig skoldag!!! :( men efter skolan va det kuuuuul...igt!! haahhaahah!! vi åkte till vb me esra (vi trodde att melissa skulle följa me), sen så hoppade vi studsmatta :PP sen så gick hanna o ja till skolan o då såg vi nära killar som va laka mot en fågel , den kundde nt flyga!! :O så vi sa till dom att sluta men dom LYSSNA nt så bra :O!!!!!!

sen gick vi hem ;DD hahahah ska nt göra nått mer ida, ska bara vara hemma o kolla på TV tyyp!! :DD haahahahah

             hahahahah bilderna e från språkvalet hahaahah elin tog bild :O!!!

o den sista e från när vi hade matcher saken ;DD !!

nu kmr bilder från grönan

       

hihihi jag tog oxå nåra (tre) bilder :DDD hahaah men orkar nt lägga upp dom!

nu ska ducsha :)) hej dååå

// Mollyy




Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 maj 2011 21:40

hej :D

idag så var vi på grönan :DD

jag o molly åkte dit typ 12 för då hade hon kommit hem från landet :D

först så gick vi där ensamma för vi hittade ingen men sen hittade vi lina o melissa :D haha

men sen så åkte vi lite saker o lina hade vunnit en stor choklad :O

sen så gick jag molly o narin i spökhuset :D o först va det ett spöke som typ sa att han skulle döda mig :P hahah vi blev skit rädda o han typ förföljde oss till balkongen så vi sprang till vi kom dit o då sprang jag in i vägen :P hihi..

sen stog vi där o blunda o skrek tills han öppnade dörren till oss :D o då trodde jag att det inte skulle va nåt läskigt mer för liksom han va ju jätte läskig så hur kan nåt va läskigare än det :P

men då kom det en jätte läskig mumie o alla sprang förutom jag för ja stannade o typ höll för mina ögon o blundade o allt för jag hoppades på att han skulle strunta i mig o gå förbi men då så typ stannade han o stog jätte nära mig så när jag öppnade ögonen så stog han där typ 10 cm från mitt fejs o jag blev skit rädd!!

sen stog jag o sa till han typ jag kmr börja gråta låt mig va osv o så hör jag molly o dom stå o skrika låt henne vara! haha sen skulle molly på att slå honom men då typ sprang nåra förbi o han lämnade mig :P haha :DD

vi åkte hem kl 8 när det stängde :D

det blev ett långt inlägg ;P men nu ska jag gå hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 maj 2011 21:01

hej :D

jag följde inte med till dom där personerna för det skulle varit tråkigt..

vi köpte thai mat o hyrde film ist :D hihi

ja hyrde 5 filmen :D ja har kollat på en o nu kollar ja på en till :P haha

men jag bloggar innan vi åker till grönan imorn :D

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 maj 2011 17:14

hej :D

om 5 min ska världen gå under :P haha kul :D 

men jag bloggar mer efter det :D

//hanna :D

:)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 maj 2011 14:30

Hej :D Idag så har jag städat mitt rum.. Kl 7ska vi typ på middag men jag vet inte om jag ska följa med :) Fast vi får ju se om världen går under såklart ;D //Hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards