♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 28 mars 2012 08:45

Godmorgon. 

Tänker göra ett snabbt inlägg nu för att säga att snart ska jag gå t skolan hah. Har ganska bråttom. Ska möta Esra 08.50...vi börjar 09.15...Men jaa nu måste jag gå.

     

Skriver senare<3

//Mollyy<3

DH!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 mars 2012 20:59

Ska se på DH nu och äta cashew nötter, muums!

//Hanna

 

Hanna · Nu:
Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 mars 2012 20:11

Min kvinnliga sida:
[ x ] Köpt en hårfön?
[ x ] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[ x ] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[ x ] Pratat känslor?
[ x ] Tänkt på att matcha mina kläder?
[ x ] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[ x ]Ringt upp en person utan konkret syfte?
[    ] Funderat på namn åt mina barn?
[    ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[    ] Druckit Cosmopolitan?
[ x ]Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[    ]Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[ x ] Känt mig sugen på en kopp te?
[    ]Känt glädje över att få blommor i present ?
[    ]Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[ x ] Blivit arg utan anledning?
[ x ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[ x ] Pratat skvaller?
[ x ] Varit arg/sur utan att tala om det?
[ x ] Kramat en kille?
[ x ] Dansat?
[ x ] Bakat åt dig själv?
Totalt: 16

Min manliga sida:
[    ]Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[    ] Ätit en blodig stek?
[    ] Läst en biltidning?
[ / ] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[    ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[    ] Skött grillen under en grillfest?
[    ] Läst en bok av Jan Guillou?
[    ]  Läst ett nummer av slitz?
[    ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[    ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[    ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[ x ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[    ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[    ] Diskuterat bröst?
[    ] Gjort lumpen?
[    ] Läst nick hornby?
[    ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[    ]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[    ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[    ] Lagat någonting på egen hand?
[ x ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[    ] Tävlat i att dricka öl?
Totalt: 2 ½


//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 mars 2012 18:48

Har precis duschat för jag frös, har typ gjort det hela dagen..

Men nu ska jag fixa middag och sen kolla på gårdagens BB för jag gjorde något annat just då, kommer inte ihåg vad men jag försökte säkert plugga eller något vilket inte gick så bra.

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 mars 2012 16:15



// Mollyy

hgf

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 mars 2012 15:52

Nu e jag hemma :) Gick direkt hem för jag måste typ plugga. Hade spanska prov idag...hahah gick nog inte så jätte bra, men tyckte att jag var f1 braa endå...! Men ska ta nått att äta, lyssna på musik & plugga.

 

hörs senare!


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 mars 2012 15:41

Kom hem från skolan för en stund sen.. Tråkigt där! haha 

Kollar på OC nu och ska fortsätta med det, har inget att skriva direkt så vi hörs senaree!

//Hanna

 

BB

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 mars 2012 22:16


Sitter & kollar på BB nu :) Men det här kommer bli det sista inlägget för idaag, så säger GODNATT nu <3



//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards