♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under juni 2012

?

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 juni 2012 11:56

Har precis kollat klart på filmen sebbe haha. & nu ska jag kolla på en annan film..men vet inte vilken ? vi får se.

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 juni 2012 09:38

Godmorgon, gick upp för en halv timme sen av alarm.. fyfaan!

Vi bloggade inget igår för orkade inte men aa vi hyrde 5 filmer och sen sov Molly här.

Hyrde 2 skräck filmer och omg! dom hette typ amusement och the children, asså den första var så sjuukt läskig!

Sen badade vi också, kallt..

Aja nu måste vi fixa oss så vi hörs..

//Hanna & Molly

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 juni 2012 13:38

Är klar nu, är fett fuul men orkade inte fixa mej.. ska gå till bussen snart och sen möta Molly i spånga!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 juni 2012 13:01

Jag och Molly hade ju tänkt åka till grönan idag men eftersom det är så dålig väder tar vi det någon annan gång!

Vi ska iaf hyra lite filmer och så sen bara ta det lungt och kolla på film hela dagen hade vi tänkt ;)

Ska fixa mej lite snabbt nu sen messa Molly, bloggar later.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 juni 2012 12:06

hej.

Blir inge grönan idag, eftersom det e så dåligt väder. Men Hanna & jag ska ju iaf kolla på film, så ska mötas runt 2 & hyra filmer :) 

:o juste jag har bara shorts alla mina byxor är typ hos mamma...aja hahaha!

 


hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 juni 2012 21:30

heej!

Är hemma nu, kom hem runt 6/7 kanske. Så har inte gjort mycket, bara suttit framför datan (är tröött...)


Iaf på Onsdagen så gjorde vi inte så mycket kollade på one tree hill, va lite me henke osv, samma på torsdagen va me alex också. På fredagen va det ju midsommar då badade vi, osånt där annat man gör på midsommar. Lördagen gick snaaabt haha vi kollade på oth typ hela dan, på kvällen kollade henke, elex, sophie & jag på film. Vi kollade på: beastly, the notebook, orphan, paranormal activity 3 & footloose.

Idag har vi sovit, kollat oth, åkt hem haha.


Nu ska jag inte göra nååått. Imorn så ska jag & Hanna t grönan. Ska försöka somna tidigt idag...


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 juni 2012 21:00

Hihi den är kuul!

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 juni 2012 20:15

Förlåt för uppdateringen men glömde faktist helt bort att blogga!

Idag har jag typ inte gjort något, var och handlade förut annars har jag bara gått runt halv död hela dagen, fixat lite små saker och sånt..

Nu har jag precis ätit middag, tacoos! vet inte vad jag ska göra nu men bloggar väl senare.

//Hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards