♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 24 juni 2012 00:20

Hej, inatt sov jag typ 3 timmar eftersom all luft i min madrass åkte ur.. så jag var på sjukt dåligt humör när jag blev väckt asså!

Sen gick jag runt och gjorde ingenting i typ 3 timmar. När klockan blev 3 typ så höll jag på att dö av uttråkning så jag gick ner till sjön för trodde att mina föräldrar skulle vara där och kolla båten men det var dom inte och båten var inte där så satt på bryggan i ungefär en kvart och väntade men tröttnade och gick hem igen, eller jag sprang typ halva vägen för jag fick för mej att det var ormar bakom mej -.-

Sen åkte vi hem, lämnade av min kusin på vägen också.

Tyckte den här midsommaren var ganska awsome! liten, mysig och rolig.. förra året var det mycket mer folk och kaos. Gjorde faktist en såndära krans, första gången! fast den blev ganska ful.. verkade mitt mamma också tycka för när jag bad henne att hålla den så gick hon och byggde på den när hon trodde att jag inte såg..

Mycket sol också, blev lite brun faktist och brände axlarna som vanligt.. även fast jag hade solkräm.

//Hanna


Tog inga bilder så det får bli en random!

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 juni 2012 23:15

Hej.. Idag blev jag väckt runt 10 -.- sen fick jag bära stenar och sånt hela morgonen. Runt klockan ett åkte vi till ett ställe som vi alltid brukar vara på. Kom väl hem runt 5, solade då och typ klockan 6 åt vi! Sen spelade vi kubb och fotboll.. Sen gick vi in och kollade på fotbolls matchen mellan Tyskland och Grekland.. Nu sitter jag här och klappar hunden, mysigt haha! Kommer väl åka hem någon gång imorgon så bloggar då. //Hanna

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 juni 2012 16:00

Tumblr_m5xkrfurvj1rsk1hho1_500_large

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 juni 2012 12:00

Glad midsommmar (eller hur man nu säger) allihopa!

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 22 juni 2012 00:00

Hej.. Är på landet nu, kom hit runt 9 tror jag och kollade på någon fotbollsmatch då. Försökte blogga när jag satt i bilen men gick inte att logga in då -.- aja ska väl snart gå och lägga mej för finns inte så mycket annat att göra direkt! //Hanna

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 juni 2012 18:05

Internet har cpat idag, därför jag inte bloggat..

Men vi vaknade runt 12 tror jag, åt frukost och bara låg i sängen halvt döda, spelade subway saken och lite sånt.

Sen skulle jag beställa en bikini men det funkade inte :( aja får väl hitta någon annan då! 

Jenny åkte för typ en halvtimme sen och nu ska jag fixa mej lite och sen åker jag till landet, kommer inte bli bra uppdatering eftersom det inte finns någon dator där men kanske bloggar ibland från mobilen fast då blir det ju utan bild.. men men kanske gör något tdsinställt.

//Hanna

 

Random bild från typ förra midsommar tror jag det va.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 juni 2012 20:43

Hej.

Kom hem från stan för en stund sen, köpte en tröja från hollister, lite underkläder och ett par shorts.

Haha vi blev intervjuvade också, var något fett random vi ba eh?

Men ska äta nu så vi hörs.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 20 juni 2012 15:30

Ni borde kolla på den här serien! den var fett random men ändå typ bra.. hehe slutet sög men aa.

//Hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards