♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under februari 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 februari 2011 06:48

e suuuper trött!!! vill bara sova, jag gick å la mig tidigare än vad jag brukar men endå så e jag trött! :D

ska till skolan som vanligt o sen så kommer jag att och till sälen haha så jag kommer nt blogga så mycket i helgen :'( <3<3 men jag hinner nog att blogga efter skolan :DD åå vill nt att det ska snöa mer haha :((( men aja så ere hihihi

nu måste jag gåå 

hej dåå

//Mollyy<3

       hahahaha <3 <3 <3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 februari 2011 21:19

hej :D

nu har ja kommit hem från träningen haha :D fast ja kom hem typ halv 9 så det va ganska länge sen :D

men nyss kollade ja på sveriges värsta bilförare fast ja hann ju bara se halva :( :D

nu kollar ja på nåt tråkigt program som ja typ inte fattar nånting av så ja ska typ byta :)

men imorn e det skola :( (som vanligt haha)

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 februari 2011 21:12

nu så har Mini kommit :DD Moa blev jääätte glad haha<3<3

har nt så mycket mer att skriva så hej dåå

//Mollyy<3

       några bilder jag tog :D haha 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 februari 2011 17:08

nu ejag hemma :D kom hem för ganska länge sen<3

snart kommer dom som hade mini lämna tillbax han :D<3<3

imorrn så ska jag åka till sälen, fick veta det på lunch rasten hahahaah :D

ska vara där över helgen det e tyyp en av pappas kompisar som typ har en stuga där elr nått sånt haha :D

men jag ska vara i skolan som vanligt imorrn vi kommer att åka på kvällen :( :D vi kommer ha bild :DD en bra lektion haha :D

sen så ska jag se på sveriges värsta bilförare :))

snart så ska jag äta :DD

hej dåå

//Mollyy<3 bloggar senare :DD

   hej dååååååå!!!<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 februari 2011 16:07

hej :D 

nu e molly här :D vi kollar på nån konstig film nu :P

innan kollade vi på nån annan film som ja har glömt bort va det va för nån :P

men ida ska ja gå på handbollen

fast ja e fortfarande förkyld och så men det e typ lite bättre :D

men ida var vi i skolan :P haha 

men nu har ja inget mer att skriva så hejdå

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 februari 2011 06:41

nu e det morgon!! haha

jag e.... ganska.. trött!   men ida tror jag att vi bara kommer ha vanliga lektioner tror jag.....

men vi ska vi ha sy slöjd sista lektionen som nt gick så bra förra och förr- förra gången hahaha :DD hoppas det går bättre den här gången :D<3 

nu måste jag gå!

hej dåå

//Mollyy<3

  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2011 22:16

hej nu så ska jag sova! :D

filmen var nt slut men jag har redan set den så....

aja nu så ska jag sova e ganska trött :DD<3<3

   hihi gullig<3!!

god natt

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2011 21:18

hej :D 

nu har ja precis duschat :D

men nu ska ja typ äta glass och kolla på mean girls :D

imorn e det skola :( som vanligt haha

nu ska ja gå till tvn :D 

hejdå

//hanna :D


jenny

  

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards