♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under februari 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 februari 2011 19:25

hej :D

nu e ja hemma :D

men det va fett kul när vi åkte skidor :D

vi kollade på farsan på vägen dit och sommar med göran tillbaks :D

men när vi skulle äta så skuule dom som hade beställt pommes frites och hamburgare sitta på ett ställe och dom som skulle äta pasta och köttfärssås på ett annat ställe :P 

molly hade tagit past och ja hade tagit hamburgare :P haha

men sen hittade vi en skogsväg och den va konstig så när vi skulle åka den så ramlade vi lite och innan vi skulle samlas så ramlade vi och åkte vi lite fel så vi kom lite försent :P haha

men nu ska ja kolla på tv lr nåt :D

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 februari 2011 06:14

nu har jag vaknat ska möta hanna nu :D

åka skiiidor hahaah :D<3

trodde att jag nt skulle hinna å blogga men det gjorde jag :)) hihihihi

kommer kankse att blogga senare :D efter att vi varit å åkts kidor <3<3

hej dåå

//Mollyy<3

   hahaah :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 februari 2011 21:08

ska sova nu :D <3 

:* god natt!!!! sov gott!!

hahaah lägtar till imorrn!!<3<3

hej dåå

//Mollyy<3

  



Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 februari 2011 18:38

nu e jag hemma, kom hem för läääänge sen :D

har packat mina skidsaker till imorrn och gjort mackor <3

dom filmerna som vi ska se på bussen e Farsan o Sommar med Göran, sommar med Göran e nt så bra tycker jag :( men farsan e bra men den såg jag nygligen :/ har sett alla så jag ville egentligen nt se nån av dom men jag röstade på farsan och juno :DD

snart så ska jag se sveriges fulaste hem :DD

måste gå och lägga mig 9 ida :( eftersom vi ska åka skidor å mötas klockan halv 7 på skolagården! :O kommer att gå upp halv 6 :S jobbigt!!!

   dom här fick vi välja  + dom som vii ska se hahahaahah!


      oj glömde att  den här var oxå en av filmerna som man kunde rösta på!!! :D

  

hej dåå

//Molllyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 februari 2011 16:18

hej :D

nu e molly här :D

ida va vi i skolan :( haha 

det var tråkigt som vanligt :( haha

men vi gjorde typ inget spec :)

vi fick välja vilken film vi skulle kolla på på bussresan när vi ska åka skidor :D

sen skulle vi ha gympa men vi hade inte det för att vi skulle prata om skidresan istället :D

men snart ska ja gå på handboll

imorn ska vi på skidresa :D haha

men då kommer vi va tvungna att gå upp jätte tidigt :O

för vi ska samlas typ halv 7 :O så ja måste gå o lägga mig typ 9 :O

vi kommer komma hem typ kl halv 7 :)

så vi kommer inte kunna blogga förrän vi kommer hem

men jag bloggar kanske när ja kommer hem från handbollen :)

hejdå<3

//hanna o molly :D

          

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 februari 2011 21:12

nu e ja sur för ja kan inte att kolla på sommar i sverige för att martin har tagit ett av korten som vi har alla kanaler på och han kollar typ på hockey med sina kompisar 

och pappa har det andra kortet och han e i strägnäs :(

och om man inte har ett kort i tvn så kan man typ bara kolla på 1,2,4,6 och typ några andra kanaler och ja ska kolla på trean :(

jag försökte kolla på datan men det går nt för att dom har typ inte lagt ut programmet än :(

aja ja kan ju kolla på det nån annan gång kanske :)

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 februari 2011 20:34

hej :D

om en halvtimme börjar sommar i sverige på trean :D

det e roligt :D

nu kollar ja på nåt jätte konstigt :P haha vet inte vad det e för nåt men det e dåligt iaf :P

men snart ska ja äta semla :D mums :P

men imorn har vi sovmorgon till 10 i 9 :D 

jag ska möta molly halv 9 :D

men jag vill att snön ska försvinna och att det ska bli sommar :) det e så kallt! :(

på torsdag ska vi åka skidor :D det var jätte längesen som jag åkte så ja vet inte riktigt hur man gör :P haha

men nu måste jag gå så hejdå!<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 februari 2011 18:10

hej :D

idag har ja varit i skolan

det var en lång dag idag :(

men första lektionen hade vi spanska och dom hade friluftsdag på den skolan så det va typ inga där :)

men sen hände det inget speciellt

sen kom molly hit och vi spelade spel :P haha 

men nyss så slutade en jätte sorglig och typ lite läskig film som ja kollade på :O :(

den handlade om en tjej och hennes mamma va jätte taskig mot henne och slog henne :O

ja pallar nt skriva va den handlar om mer men nu ska ja typ städa mitt rum så ja måste gå :(

//hanna :D

  

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards