♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under februari 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 februari 2011 14:15

nu e ja klar med att städa :D

fast ja blev klar för ganska länge sen :D

sen har ja duschat och ätit och gjort lite andra saker :D

men snart ska ja kolla på ensam hemma 2 :D

men om en vecka e det sport lov :DD 

nu har ja inget mer att skriva

hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 februari 2011 12:36

hej :D

nu städar ja mitt rum haha :(

det gick inte så bra förra gången för då orkade ja inte städa :P haha

men nu e ja nästan klar :D

sen ska ja typ duscha och kolla på film lr nåt och efter det ska ja åka till mina kusiner för min faster fyller år så vi ska fira henne :D

ja ska typ åka dit kl 5 lr nåt :D

men nu ska ja fortsätta städa så :( :P

men ja bloggar kanske innan ja åker lr efter att ja har kommit hem :D

hejdå<3

//hanna :D

en gammal bild från sommaren :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 februari 2011 12:15

nu e jag hos melinda :D

hon ska sova hos miig ida eftersom dom flyttar.....igen :DD

vi ska tyyp bara vara hemma tror ja :D <3

men kommer att blogga senare när vi kommer hem till miig :DD

hej dåå

//Mollyy<3

  fjortis!!   normal :D

hej dåååååå <33

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 februari 2011 09:25

godmorgon!

nu har jag vaknat :*

ida ska vi tyyp åka till några som fyller  år :P sen ska pappa hjälpa några å flytta haha :)

kommer att skriva lite mer senare har nt så mycket att skriva om eftersom att jag vaknade precis så

hej dåå

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 19 februari 2011 00:39

nu så ska jag sova  :* 

god natt :D <3<3

kommer att blogga imorrn :)) hahah

hej dåå


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 februari 2011 22:03

nu har vi nyy header o design haha :D

började tröttna på den gammla! <3

kollar på TV nu :))

blev sugen på vatten så nu så ska jag hämta vatten hahaahahah <3

hej dåå

//Mollyy<3

   hihihihih<3<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 februari 2011 18:43

nu e jag hemma :D

ska snart äta! :))

nu kollat jag på TV och e inne på datan :P haha kollar på its only hurts when i laugh! ;)

ska kolla på lets dance senare <3 hahahaha

när jag var hos hanna så gjorde vi inget specielt, vi kollade på Tv och var inne på datan medans :DD<3<3

nu kommer bilder på när hanna å jag åkte skidor :D (kundde nt vända på bilderna :( )

     efter att jag o hanna hade ramlat :D kundde nt få på mig skidorna (var sur) hahahah :DD  en kille..... elr tjej ramla haha :))   hahaha   hannis<3   hanna :D 

         ida hos hanna :D tigeeerrrr! <3<3

   förra lets dance vinnarna..?   

   jag i sälen nt så bra bild hehe 

nu så ska jag gåå hej dåå

//Mollyy<3

bloggar senare!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 18 februari 2011 13:31

ida e det fredag! :D 

jag älskar fredagar :DD 

men ida så var det skola :( haha

först så hade vi NTA :D fast då så pratade vår lärare i en kvart typ för att nån hade tagit sönder toan på bussen och då vill dom veta vem det va 

men då så hade vi inte NTA 

sen hade vi tråkig lektion och sen hade vi bild :D

sista lektionen hade vi gympa :( det va tråkigt vi körde typ höjdhopp :(

men nu vet ja inte va vi ska göra :)

bloggar mer sen :)

hejdå<3

//hanna :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards