♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under februari 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 februari 2011 22:02

nu så ska jag sova :D

god natt<3<3

//Mollyy<3

   blev denna bild hahahah :))) på min farmors o farfars katt :D

heeej dååå

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 februari 2011 18:44

nu har jag precis duschat å ätit :D

ska se på TV snart, ska kolla på familjen annorlunda hihi och efter det så ska jag se på rum för en sjärna med e-type haah :) kommer atts e top model på reprisen på sönda :D

på torsdag så ska vi åka till Kungsberget o åka skidor med klassen det  skulle tyyp bli kallt! :D men det kommer säkert bli kul :)) haha

hej dåå

//Mollyy<3

     e-type å kungsberget!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 februari 2011 18:37

hej :D

nu e ja hemma och ska snart äta :D

jag e jätte hungrig :D 

men nu pratar ja me jenny :D

längtar till helgen :D vet inte vrf men ja bara längtar dit :D

men sen ska ja typ kolla på tv elr nåt :D haha och äta kladdkaka :D 

men nu har ja inget mer att skriva så hejdå<3

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 februari 2011 17:40

hihihihihih nu så har vi gjort en bild :D hihihih hahahaha :DDD

   längtar till SOMMAREN!!!<3<3<3<3<3<3<3

haha

hej dååååå

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 februari 2011 14:02

nu e hanna här  :D

vi slutade halv två o vi hade friends övningar sista lektione haha det var nt så kul :(

har nt gjrot så mycket o nu så ska vi göra nått vet nt vad :DD

vi fick oxå gele hjärtAN <3<3

bloggar senare :)))

hej då

//Mollyy<3

      hahahaah hej dåå

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 februari 2011 16:31

hej :D

nu har ja kommit hem från vällingby :D

ja köpte inget där fast johanna och cleo köpte en tröja :D

fast jag köpte en tröja och två nagellack igår i kista :D

men nu ska ja typ åka till min kusin snart så ja måste gå nu 

hejdå

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 februari 2011 12:37

hej! :D

nu e ja hos  johanna :D med cleo :D

igår kunde ja inte blogga för att vi bestämde att jag och cleo skulle sova över hos johanna så ja hann inte :( :D

men igår så gjorde vi inte så mycket mer än att vi var i kista :D

men nu ska vi typ åka  till vällingby :D

sen ska ja till min kusin för hon typ fyller år elr nåt :D

så ja kanske inte hinner blogga mer idag

men hejdå

//hanna :D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 februari 2011 08:50

Godmorgon!! Nu har ja vaknat! Vill egentligen sova mer men då kommer vi nt att hinna att åka skidor eftersom vi ska åka hem Ida :D o det kan bli sent, det tar typ 6 timmar att åka hem :) jag glömde mina hörlurar så jag blev lite sur haha för det är ingen bra RADIO :'( men snart så ska vi äta frukost å packa så...... Hej dåååå!! <3<3 // mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards