♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 februari 2012 22:48

Ska fixa lite saker nu sen går jag och lägger mej, är väldigt trött.. Men det blir sista inlägget idag iallafall så godnatt! 

Bloggar mera imorgon.

//Hanna

         

HAHAHAHAAHAH Molly just so u know... Vi ska faktist mötas kvart över 9 och inte kvart över 8 HAHAHA döör!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 februari 2012 22:06

hahaha...


jaa jag har suttit framför tv:en och ätit grape frukt ;) hah yeeah!

men nu så sitter jag inne på mitt rum och ska snart gå och lägga mig! ska ju kolla alla bloggar, fb..osv.


imorn börjar jag 09.40 :D och ska möta hanna kvart över 8 så det e ju bra.

 

haha... :s

 

jag är för roolig asso hahahahahahahahahahah...!!!!


menmen det här kmr bli mitt sista inlägg...

hejdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 februari 2012 19:56

Nu ska jag fixa en smoothie sen ska jag sätta mej framför TVn och kolla på glee! 

Är ensam hemma just nu oxå :D haha älskar faktist att vara det..

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 februari 2012 18:12

Hellu!

Nu sitter jag hemma, har precis ätit pannkakor och jaa ska ta det lungt, e ganska trött.


...det e inget på tv:en idag lr a det e ju glee men asso den kanalen har ja ju nt hos mamma!! :(

Men nu ska jag kolla på kompisar på nätet hahah  ;P

 

så japp nu ska jag kolla på det, skriver senare :D

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 februari 2012 17:45

Idag slutade jag egentligen halv 4 fast vi hade typ håltimme sista lektionen så jag slutade tidigare! 

Då väntade jag på Molly och sen gick vi hem till mej, hon gick för en liten stund sen.. 

Klockan är fett lite så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. är ganska uttråkad men det blir väl att kolla på videos på youtube och döda tid ;)

//Hanna

Vi är med på TV lalalala.. fast de ser ut som att jag är fett fet! HAHA :(

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 februari 2012 15:45

Nu ska vi kolla på denna! hoppas den är bra..?

//Hanna och Molly

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 februari 2012 10:00

Tumblr_lynu76gjqd1rn13zno1_500_large

//Hanna och Molly

:D

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 1 februari 2012 08:40

Nu gör jag inge spec, blev precis klar. Snart ska ja möta Hanna så japp!

jag vaknade 8 idag men ställde alarm på halv 8....a ja venne vad som hände hahah så ja fick lite panik, men jag hann ju iaf! :D

 

hahah nu måste ja göra en grej, hejdå!

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards