♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 februari 2012 17:10

Nu är jag hemma, ska fixa mej lite och så sen ska jag gå till Cleo! hihi måste gå ungefär 10 i 6 tror jag..

Får se när jag kommer hem.. bloggar iallafall då! ;) 

//Hanna

HAHAHAHAHA katteeen!  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 februari 2012 15:40

Imorse försov jag mej lite så därför hann jag inte blogga..

Efter skolan åkte jag, Julia och Matilda till vällingby och köpte present till Cleo som fyller år idag, så ska till henne ikväll ;)

Just nu sitter jag hos Julia och vi har precis slagit in presenterna, eller Julia slog in dom och jag höll på med hennes mobil hehe.. men jag bloggar när jag kommer hem istället ;)

  

Julia ville inte vara med på bild ;(

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 februari 2012 15:31

Nu har Julia gått hem, hon gick me mig hem!

Men nu måste jag börja packa lite kläder osånt t mamma, sen kommer pappa och då får han skjutsa mig ditt hah ;)


så jaa ska inte göra nått spec resten av den här dagen, ska väl bara vara hemma :) skööönt att det är fredag!<3

 

skriver senare!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 februari 2012 08:29

nyss sattes min gamla mobil på ..av sig själv hahaah jag dog asso men sen så såg ja att den sattes på bara för att det var alarm!! men sen så stängdes den av direkt... :/

aja iaf nu ska ja snart gå t skolan kanske kvart i eller nått :P

     

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 10 februari 2012 07:31

Har precis vaknat och ska snart börja fixa mig, kommer nog bli klar ganska snabbt idag (bara känns som det) så efter att ja fixat mig kommer jag nog bara sitta framför datan hah ;)

fast måste ju gå hemifrån lite tidigare eftersom vi har idrott första lektion och då måste man hinna byta om och bla bla bla!

 

så jaa nu ska ja börja fixa mig då så...

hejdå<3

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards