♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 februari 2012 23:00

omgush josh hutcherson ska va me i the hunger games omg måste se den asso!!<333

----------------------------------------------------------------------------------------------------


wallander e iaf slut nu, så nu ska jag gå och lägga mig!

Godnatt!<3

//Mollyy<3

NU:

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 februari 2012 20:59

te

och...

wallander

kommer nog nt gå och lägga mig extra tidigt, nu när jag har hittat nått kul och kolla på! ;)

//Mollyy<3 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 februari 2012 20:11

sitter i soffan ;) och jag kollar på how i met your mother :D

idag ska jag gå och lägga mig tiiidigt för ja höll på o somna nyss, e as trött! 


menmen nu e ja skit törstig så ska gå t köket och kolla om de finns nått o dricka, kanske tar nått och äta ;)

hihihihohoho!! :))


HANNA

hahaah esra hade inte åkt t turkiet haha jag visste det! 


see u later hah :P

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 februari 2012 20:10

Nu har jag precis ätit middag, och ska sätta mej och kolla på morden i midsomer med en smoothie! 

Måste måla naglarna också har gått runt utan nagellack i några dagar nu.. usch hatar när jag inte har fixade naglar.

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 februari 2012 17:57

Nu ska jag snart duscha sen göra en smoothie!

//Hanna 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 februari 2012 16:41

Nu så kollar jag på gladiatorerna. Har typ suttit framför tv:en hela dagen idag så ja.


Senare vet jag inte vad jag ska göra, likosm det är ju inge på tv:en, inge spec iaf... :P fast det blir väl endå att sitta framför tv:en och kolla på nått skit tråkigt haha ;)

HAHAHA Miiiiniii :D e så himla fiiin.

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 februari 2012 16:04

Har sett klart filmen nu, fett tråkig! haha

Nu måste jag städa mitt rum för annars får jag inte mina pengar :O oh noo! fast det kanske är bra så att jag inte gör slut på alla..?

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 5 februari 2012 13:55

Ska se den här filmen nu! går på TV..

//Hanna

Hanna · Nu:

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards