♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2012 22:29

Ska snart gå och lägga mej, börjar 8 imorgon..

Men godnatt! blir nog bättre uppdatering imorgon skulle jag troo.

//Hanna

hahahaha jaduuu....   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2012 21:32

haha har kollat på dubbelliv nuuuuu. höll på o dö för avsnittet kom aldrig upp på svt play,jag fick väärkligen nt missa det anvsnittet liksom, men sen kom det upp :) haha så då blev ja jääätte glad!


Det här tror jag blir sista inlägget för idag, ska försöka gå och lägga mig tidigt idag så ja.


imooorrn e det freedag, happy faaaace!<3 fast vi börjar 09.05....idrott första lektion...sad face!

sad face....                                             happy face :D


 


hahaha men nu ska ja väl bara..venne vad, men ja ska kanske göra te ;)

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2012 21:29

Nu har jag laddat över alla bilder, tog en timme att fixa allt och jag är inte klar än -.- fett jobbigt!

Men ska typ fixa resten nu.. missade dubbelliv idag också men får kolla på datan senare ;)

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2012 20:06

Nu har jag precis ätit middag, ska typ sätta mej vid en annan dator och försöka ladda över bilder.. 

Det brukar alltid bli något fel när jag gör det men vi kan ju hoppas att det funkar och isåfall så kommer det en bildbomb imorgon ;)

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2012 19:10

Nu har jag kommit hem, eller kom hem för kanske en halvtimme sen..

var hos Julia med Julia, Julia, Cleo, Ellen och Johanna, vi spelade något random spel som jag och Johanna ägde på!

Men nu ska jag snart gå och duscha.. bloggar sen.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2012 19:00

Nuuu kollar jag på Elsas värld :D

sen ska ja kolla på dubbelliv..det börjar ju halv 8..men ja ska nog kolla på det på datan! orkar inte gå t tv:en hah o gillar att kolla på datan ;)

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2012 18:34

har inte vart så mkt bloggning idag...


hejhej!

Nu så har ja fixat med min mobiil, som var min mammas gamla, typ nån samsung mobil.. :P så japp!


Ska snart äta mat, sen ska ja bara lyssna på musik, kolla tv o data ;)

 

 

skriver senare!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 februari 2012 09:07

godmoorgoon!

Nu har jag trååkigt för ja e klar!

Ska typ bara sitta framför datan eftersom ja börjar 09.40 så går ja väl halv eller nått ;)


ojuste efter skolan ska ja gå t mamma och fixa en sak med min mobiiil! :DD

mobiiiil!


Men det var typ allt hähä så jaa

hejdå!<3

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards