♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 februari 2012 21:39

Nu har vi ätit mat, medans vi kollade på melodifestivalen hahah feta kuuul! haha sean banan e ju bäääst!!

Men nu sitter jag här igen me cola och chips och kollar när den lilla killen spelar tv spel haahahha guush!

ja ska väl fortsätta med det så japp.

   

sean banan (passar liksom in i inlägget) ;) och två gamla bilder!<333

skriver senare! :D

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 februari 2012 17:52

helluuu!

Nu sitter jag hemma hos pappas kompis i deras soffa och kollar lite data haha :D

och jag kollar på när en liten kille spelar nått tv spel hahahah gush jag dör! vääldigt kul.

men ja kanske bloggar lite mer senare lr när ja kmr hem :)

 

hejdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 februari 2012 17:40

Nu är jag färdig och så, ska snart till dom! 

Kanske bloggar nånting från någon mobil om jag har jätte tråkigt..

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 februari 2012 16:32

Ska fixa mej nu, lite sent kanske..? haha men jag ska äta middag hos mina kusiner idag men nu måste jag kolla när bussen går.. 

Bloggar väl när jag kommer hem ikväll om det inte blir något inlägg innan jag går!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 februari 2012 16:27

Har klätt på mig och nu e ja heelt klar fixad, så...

Ska snart åka t dom där människorna hahaha :)

hahah gammal biiild<33


hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 februari 2012 14:33

NUUUU har jag fixat mitt hååår :) har kollat på kompisar på nätet och  elsas värld medans hahah! 

Fast har nt klätt på mig än, så ska göra det nu!! :)

   

hejdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 4 februari 2012 12:45

Kom nyss hem från Julia, hade fett kul igår!

Idag ska jag typ bara vara hemma tror jag.. Är fett trött för kunde inte sova inatt, brukar kunna somna vart somhelst men det var så kallt så jag höll på att dö! Men nu ska jag gå och duscha.

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards