♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2012 22:24

Tänker blogga lite snabbt, jag måste värkligen gå och lägga mig i tid idag för imorn så börjar jag 08.10

så jaa det blir ett snabbt inlägg om ingenting ;) haha

har iaf bara kollat på tv så ja. inte mkt mer o säga.. 

 

hejdå! godnatt<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2012 20:08

Har precis duschat, nu sitter jag och kollar på filmen Frozen och den är så sjukt äcklig just nu.. ingen bra film att äta till kan jag säga.. fyfan!

//Hanna

omg den här filmen är braa! och jävligt äcklig..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2012 19:20

tjeenare!

japp nu e jag hemma!

Lyssnar på musik, just nu dååå... faaaaast...

ska snart äta mat, sen ska ja kolla på TV, familjen annorlunda yeeaah ;) haha fast det börjar ju klockan 8 så ska väl sitta framför datan tills det börjar ;P

sen efter det är det mammaor & minimodeller...hahah 


nu kommer lite bilder Hanna och jag tog ;) (alla är inte så fina på mig menmen) :D

                               

yeeeaah hahah!


hejdå!<3

//Mollyy<3

Mat

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2012 19:03

Molly åkte precis hem.. men jag ska nog fixa lite middag snart sen äta haha! 

Fast det finns typ ingen mat hemma men jag får väl hitta något, sen ska jag duscha hihi fryser fett mycket just nu..

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2012 17:50

Sommarkläder  

Köpa nya kläder

Lov

Sova

 

Kyla

Att DH snart kommer vara HELT slut..

Prov

Långa skoldagar


//Hanna och Molly

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2012 16:12

Nu är vi hemma från skolan, ska kolla på lite gamla videos och garva haha!  

Sen ska vi väl ta något att äta också men bloggar senare..

//Hanna och Molly

...

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2012 10:30

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 6 februari 2012 08:31

godmorgon!

när ja vaknade så kände jag att ja ville dö haha har värkligen ingen lust att gå t skolan idag.. :/ e trött.

men ska iaf fixa mig, e redan halvt fixad så ja det går väl snabbt!


börjar 09.15 så går hemifrån...nångång efter 9 :)


oooojuste christian beadles har gjort en ny youtube video! :D

:D<33333333 yeeeey!!

   

  


men nu måste jag gå, skriver efter skolan! :*

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards