♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 februari 2012 23:24

idag tänker ja gå och lägga mig extra tidigt för ja är skiiit trött :D så nu ligger ja i sängen och ska bara kolla bloggar sen soova!

         

lite roliga biildeer ;) hahaha<33          


Godnatt :*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 februari 2012 21:27

heeej!

Nu e jag hemma och sitter framför tv:en hos pappa. va på bio med sophie och typ hennes föräldrar, och mamma o mike! :) såg filmen en gång i phuket haha, very very funny!

hmmmmm....  


Nu kollar jag på catwomen haha har säkert sätt den 100 gånger men den e ju braa!! :D

skriver senare!


//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 februari 2012 17:47

Drar till Julai nu, ingern bloggning idag men jag bloggar imorgon ;)

//Hanna

so!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 februari 2012 11:21

hejhej!

sitter i skolan, har so...trååkigt, håller på o jobbar om andra världskriget, emma och jag :) haha fast vi e typ klara så ja.

men jaja nu ska ja väl förtsätta ha tråkigt ;)

 

HAHAHAH KUUL!  :D

hejdå<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 februari 2012 08:29

hejhej!

blir ett väldigt snabbt inlägg för jag måste gå nu hah så ja ska gå t skolan nu, går lite extra tidigt för man ska ju byta om t idortten -.- 

efter skolan måste jag gå hem direkt för ja ska gå på biooo! :D 

 

hejdå!<3 vi får se om ja hinner blogga när ja kmr hem!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 3 februari 2012 07:05

Godmorgon!

Gick upp för en kvart sen och måste skynda mej nu!

Efter skolan idag så åker jag troligen till stan.. och sen till Julia så det kommer inte bli mycket uppdatering idag.

//Hanna

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards