♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2012 22:42

Nuuu har ja ätit mackor och tänker snart gå och lägga mig hahaha har gjort värsta roliga tavlan..hhaah fast den e nt klar haah asso med bilder och sånt  ;) 


asso ja...imorn börjar jag 09.15 :) slutar 14.55


tavlan:

 

hittade typ bara massa gamla bilder..men det kmr såklart bli nya bilder också..fast jag måste bara skaffa några nya bilder först ;)


godnatt alla!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2012 22:15

Nuu sitter jag och lyssnar på musik! ska typ dricka något snart, är törstig haha nej men ska gå och lägga mej om någon timme kanske..

Fast kommer inte blogga mer idag för ska stänga av datan.. måste fixa lite saker innan jag sover!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2012 20:28

Sitter och kollar på top model, med lite mer te haha :D jag äälskar te!

ska fortsätta med  det iaf, kanske gör lite mer te...senare haha ;) ska nog ta nått o äta lite senare också.

 

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2012 20:17

Har precis gjort en frukt talrik till mej och ska sätta mej och kolla på något kul avsnitt av något, haha!

Kanske kollar om alla dubbelliv.. haha vilket liv jag har, men det finns ju inget annat att göra så..

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2012 18:56

Ska äta middag nu, fett tidiiigt tycker jag! haha nej men jag brukar äta runt 8-9 på vardagar liksom..

Men var fett hungrig idag så kan väl äta nu. Sen ska jag duscha..

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2012 18:35

När jag slutade gick jag och Nora till grottan och var lite där, sen gick vi hem till mej och gjorde inget speciellt..

Men nu kom jag precis hem för jag följde med henne en liten bit ;)

jag bloggar senare!

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2012 15:24

heyhey!

sitter inne på mitt rum och har precis gjort te :D kom hem typ för 20 minuter sen kanske!


Dagen har varit helt okej idag, skolan va inte så jobbig som jag trodde att den skulle vara haha men det kanske var för att spanskan var inställd..yeeah ;)


men nu e jag hemma och ska bara ta det lungt :)

Idag e det top model sverige :D happy happy! så ska väl kolla på det.

//Mollyy<3  


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 februari 2012 07:08

hah godmorgon!

Jag har fixat mig klaaar nu, hahah vaknade typ 06.45 så ja...cooolt mitt hår var liksom redan fixat och det e typ det som tar långtid, ibland e det svårt att hitta kläder men det var det nt  idaaag! ;) så det gick ju as snabbt!

så nu ska jag bara sitta framför datan tills nångång efter 8 (börjar 08.10) så ja kan gå t skolan! och idag slutar jag....15.00... :/

 

skriver senare!<3

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards