♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 februari 2012 22:32

Ska gå och lägga mej snart för jag börjar klockan 8 imorgon.. 

Men det kommer nog inte bli så mycket bloggning imorgon men jag får hoppas att jag inte försover mej för då kan jag blogga på morgonen ;) 

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 februari 2012 22:15

hejhej!

ligger i sängen och ska snart gå och lägga mig!


har typ suttit framför datan hela kvällen idag..gick t tv:en då och då haha ;) dubbelliv idag va braaa!!<3 me like!!


börjar 09.05 imorn... och vi har idrott första lektion liksom me dislike..feett jobbigt då e man ju liksom as seg o trött... aja.

  

hah men det här blir det sista inlägget så 

godnatt!

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 februari 2012 21:23

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 februari 2012 19:28

Ska se på dubbelliv nuu! Sen duscha..

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 februari 2012 18:49

Idag efter skolan gick jag, Julia, Hannah, Cleo och Julia hem till Julia haha, vi tog bilder och några kommer troligen upp senare idag eller imorgon.. 

Sen satt vi och kollade på dom typ, haha nej men jag kom hem för ungefär en halvtimme sen tror jag och när jag kom hem hade jag ingen känsel i mina fötter.. seriöst fett kallt ute nu!

Men nu ska jag ta på mej mjukisar och vänta på att någon gör mat, är ganska hungrig faktist.

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 februari 2012 16:50

hejheeej!

idag slutade jag 16.00 så ja kom hem för typ en halvtimme sen :D har gjort lite fruktsallad, och städade mitt rum lite snabbt! Nu sitter jag i sängen och kollar datan, och lyssnar lite på musik.


hände inge spec i skolan så a...

MangeMakers    yeeeeaah!

 

men nu ska ja förtsätta sitta i min säng och ha kul :D 

hejdå!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 februari 2012 12:00

//Hanna


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 2 februari 2012 09:07

Är klar nu.. ska gå om några minuter! 

men omg idag skulle jag typ sluta 16.10 men dom har flyttat min matte till randig tid på tisdagar, så vi har ingen randig tid längre ;( men jag får sluta 15.10 idag istället! yeeey fett bra ju, men nu måste jag gå..

//Hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards