♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 februari 2012 22:13

soooo, nu så satte jag mig precis i sängen och ska snart sova!

Har typ duschat, kollat på tv och nyss så plattade jag hårets å det går snabbare på morgonen! :)


oimorn e det skola (vanligt schemma), så yes, och jag anntar att jag ska möta Hanna & Esra typ 08.55

 

men iaf det va det.

Godnatt!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 februari 2012 20:30

Nu sitter jag och kollar på Valentines day som går på TV, har sett den några gånger förut men det finns inget annat kul att kolla på.. 

//Hanna

sho

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 februari 2012 20:25

hahahahaahaha...


nu så kollar jag på top model sverige och äter semla! o dricker te.


vet inte vad det e på tv:en sen, men det får vi seee :)



kommer blogga lite senare!

//Mollyy<3  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 februari 2012 18:24

Somnade en liten stund förut men är vaken nu.. ska typ gå och duscha snart så blir jag piggare ;)

Sen ska jag försöka ladda över lite bilder från min mobil, brukar inte gå så bra.. vet inte varför det funkade alltid förut men nu har den bestämt sej för att inte funka längre -.- men om det går bra så kommer det lite bilder senare!

//Hanna

   

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 februari 2012 16:20

Idag e det alla ♥ dag hahah hade glömt det, men sen så när ja kom t skolan så ba..juuuste det e alla ♥ dag idag!

iaf vi gjorde inte jätte mkt i skolan, typ kolla på film, övade, och gjorde hjärtan o nån dikt...haah fast gjorde aldrig dikten för...det gick inte så bra ;P

och hjärtat ja gjorde..skulle tagit typ 5 min att göra, men nej nej då ska den där sy maskinen bara förstöra allt men ja blev iaf klar...faast det ser inte ut som ett hjärta men aja..

efter skolan gick jag me Esra t kerims (hennes lillebror) dagis, hahaha feta kul!


men nu så e jag hemma och ska bara vara hemma!  

   

haha mitt hår va skuuumt !!!! :D hahahah...


skriver sen!

//Mollyy<3   



Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 februari 2012 16:05

Alla verkar göra en jätte stor grej av alla hjärtans dag det här året känns det som, vi hade hjärtformade plättar i skolan och typ kram zoner och allt.. förut har det inte varit så många som har brytt sej så mycket..? haha

//Hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 februari 2012 15:55

Hemma från skolan nu, slutade typ 3.. vi gjorde inget speciellt idag, kollade på film och lekte lekar typ haha!

Men nu ska jag typ inte göra så mycket.. ska väl bara sitta och ha tråkigt -.- 

//Hanna

     

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 februari 2012 09:00

Det är ju alla hjärtans dag idag också, hade typ glömt det..

//Hanna

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards