♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 7 november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 november 2011 21:55

Zlatan 

är det bara jag som inte gillar honom? haha

varför fick han den.. gud vad jobbigt! asså nu tror ni säkert att jag sitter o kollar på det här men det är martin som gör det, jag bara sitter i vardagsrummet och hörde att han vann ;P


det här blir sista inlägget för idag tror jag.. börjar kvart över 8 imorn så jag tror inte att jag kommer blogga på morgonen men vi får se om jag har tid ;) 

//hanna :D

Beach-glamour-heart-love-luxury-favim.com-199101_large

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 november 2011 21:12

David Guetta 

seriöst gillar verkligen inte honom, vet inte riktigt varför men jag stör mig bara sjukt mycket på honom.. han är så jobbig så fort jag ser honom blir jag sur typ -.- haha

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 november 2011 20:34

heeej :D

länge sen ja blogga :O a ida men asso då bloggade ju både hanna o ja, har liksom nt bloggat ensam haha :P


vart i skolan ida...efter skolan följde vi me Esra o hämta ett packet :P

sen va hanna o ja hemma hos henne aa ni vet ;)


i fredags efter att vi vart hos mamma o lämnat mini så åkte vi hem till Melinda, tog först bussen till vb o köpte godis snabbt haha fast det blev nt så snabbt för melinda sa att vi bara hade 20 kr o mitt godis kostade 28 så fick lämna massa godis tbx, men sen när ja skulle haft råd så sa han i kassan att det va 30 kr...så skulle ju kunnat köpa det ja hade innan endååå, behövde nt lämna tbx massa!!! haah han ba gå till bax till skolan...(eftersom melinda nt kan räkna) :P

aja vi åkte sen tunnelbanan till..a sundbyberg, sen bussen hem till henne :) hahah satt på bussen o tunnelbanan o sjöööng, (hangover o stereo heart o nåra andra) typ alla stirra, me det va såååklart kuuul!<3

kom hem till henne gjorde inge spec, åt godis o kolla skype (hennes) :D vi gick o la oss typ 3 o vaknade 11 o fixade oss/ åt frukost/ lyssna på musik, sen åkte vi till Melindas mammas grav :'(<33

fast först så skulle dom byta däck på bilen.

iaf sen när vi kom till kyrkogården så tände vi ljus o gjorde fiint<3

sen börja vi gråta, lr först melinda o när ja såg att hon grät så börja ja oxå gråta :'(<3

sen påväg tbx till bilen så började vi as garva, HAHA skumt, men vi liksom grät o skrattade sammtidigt..

sen så v ja tvungen att komma hem för vi skulle åka hem till sophie o melinda skulle endå hem till en annan kömpis.<3

sen så va vi där åt mat o kolla på TV :) sophie o ja såg the zookeeper :P

o igår va ja hemma hos mikes mamma o pappa o åt middag :P

typ hela min heeelg hahahah!<3


nu kollar ja på TV:eeen!!<333 låångt inläääg...gillar (Y)

har maaaassa bilder från i helgen men kan nt lägga upp ;(



nä men hejdåå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 november 2011 19:53

molly har precis gått.. 


snart ska jag typ äta middag, får bli rester eller nåt lätt för mamma och pappa kommer inte komma hem idag för dom är typ och jobbar så dom kommer hem imorgon och martin är nånstans.. vet inte riktigt vart...? ;)

men sen ska jag väl gå och duscha, bloggar senare.

//hanna :D

 

hahahaha vi hade lite kul..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 7 november 2011 17:11

hej! 

nu sitter vi hemma hos mig (hanna) och har det lite kul.... 

vi klickade på en sån där sak nyss när det kommer upp en läskig person och skriker, hahahah vi dog typ..

jag har fått mina omdömen så jag och molly kollade på dom förut, jag fick i hög rad i engelska! :D yeeey

men we will blog later ;)

//hanna och molly<33

 

haaahahahah så fina! :D

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards