♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 13 november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 november 2011 22:11

heey hey igen!

sitter fortfarande i soffan hahaha o nu så kollat ja på the walking dead säsong 2, har typ sätt det nåååååra gånger nt så många  :D kulkul läskigt läskigt..fast nt så läskigt hahah :P <3


efter att ja sätt klart så ska ja gå o lägga mig :D

börjar 09.20 imorrn slutar 15.15 :D då ska jah va me hanna :D<3 


menmen nu mååste ja kolla, o det blir sista inlägget för ida :D

The Walking Dead Season 2

euuuuuuuuuuw va äckliiiiiiiiiiiiiiiig!!!!!!!!!!!!!!!!!

hejdå ;* gonatt!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 november 2011 20:22

muums!

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 november 2011 19:24

Tumblr_luke9t5kl41qcfi4go1_500_large

om bara lite mer är en månad är det jul, jag längtar!

jag älskar julen! man får ju julklappar liksom.. hahaha men sen inte så långt efter fyller jag år ;)

så det händer mycket kul på jullovet.. först är det jul sen är det nyår och sen min födelsedag :D fast jag har namnsdag 2 dar innan min födelsedag också! hihi kul kul..

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 november 2011 17:28

wohoo! nu är jag klar med städningen :D jag är happy!

fast om en vecka kommer det säkert vara lika stökigt igen ;( haha men nån annan dag i veckan måste jag städa mitt skrivbord för det är vääldigt stökigt..

man kan nästan inte se det för det är så mycket grejer på.

och när jag kolla i väskor så hittade jag massa pengar också ;) det e ju bra! 

men nu ska jag gå och duscha sen ska jag bara kolla på tv, kanske äta nåt eller måla naglarna ;) gjorde det igår men dom blev inte bra så får göra om det..

//hanna<3

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 november 2011 17:08

sitter fortfarande i soffan, fast nt me Mini hahaha :P kollar på awkward, sen e det awkward igen, sen my life as liz 2, sen awkward hahah sen plain jane 2 hhhahahahah kuul man haar ;)


amors baller va slut för typ en kvart sen, den va suuper braaa.. men kanske liiiiiiiiiiiite skum, hah<3 typ alla filmer ja ser e skuuma ja vet. men faktiskt den va det :P


o snart ska ja äta maaaat! :D<333


20111110-215735.jpg


   

näh nu börjar det!

hejdå ;*

//Mollyy<3 


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 november 2011 15:44

Tumblr_lujqdokbyt1r2wqoho1_400_large

Images_large

Tumblr_lulqstb4oc1qctjnko1_500_large

Tumblr_lueqy4vbhe1qfd7tao1_400_large

Tumblr_lu5atw87fl1qjhzvjo1_1280_large

29124860_large

Tumblr_lugkre9tqc1r4xbx0o1_500_large

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 november 2011 15:10

helo!

juste idag är det ju typ fars dag :O hade jag glömt.. 

men jag är trött nu, så kommer vara hemma hela dagen tror jag ;) jag har bara legat och kollat på tv idag och ska nog fortsätta med det...? fast jag måste städa lite senare också för det gick ju inte så bra med det igår.. hehe

men det kommer nog inte bli mycket bloggning idag iaf för jag har inget att blogga om och jag orkar inte så jaa..

//hanna<3

hahaha kul affär fast dom hade inte fina kläder.... ;( 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 13 november 2011 14:40

hejhej!

kollar på pretty little liars nu :D innan såg ja på faboulus life of anagina hade missat 2 avsnitt, sen kolla ja på modelljakten hade missat 3 avsnitt haahah :P nu ska ja kolla klart o äta mat, sen så ska ja hyra en film från Tv :en amors baller :D<333 har velat se den nu...jäätte länge!!!!


åh ska nt göra nått spec typ va hemma, ^^

imorrn så e det skola...bläääää! -.- men vi e lediga nångång lr typ studiedag lr nått sånt nångång i veckan trooor ja! :P


nä nu måste ja kolla!

  

SITTER I SOOOFFAN ME MIINI<3   

COOOLA MINI HAHAH! :P


hejdå ;)

//Mollyy<3


✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards