♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 21 november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 november 2011 23:59

    HAPPY BIRTHDAY CHRISTIAN BEADLES       

For Christian, happy birthday! - christian-beadles photo


For Christian, happy birthday! - christian-beadles photoChristian Beadles!!!!

                  

GRATTIS CHRISTIAN!

//Mollyy<3<3

                   





Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 november 2011 21:40

hejhejhejhejhejhejhej :DDD

nu kom vi precis hem, för julia o ja gick hem till henne för att hämta saker för hon ska sova ööver :D haha! 

vi ska typ kolla på film lite senare :DD the haunting o ladyhawke <3 ladyhwake e liiite skuum det e ju värsta gammling filmen men aja julia säger att den e braa...?

the haunting värkar aaasssss braaa o läääskig..tror ja hahah :DDD<3333333


  o IMORN SÅ FYLLER CHRISTIAN BEADLES ÅR!!!!    LOVE LOVE LOVE!!<3333

 

aja nu ska vi gå o görre något :D 

:DD<33333

ääähhh.....??? skum gammling film!!

 

hejdå :D

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 november 2011 21:13

imorn har vi studiedag! fast vi ska samla in pengar till en skola i Sri lanka typ.. men det är ju mycket bättre än en vanlig skoldag ;) jag och molly ska baka nåt och sen sälja.. haha 

men jag vet inte om jag kommer blogga mer idag, vi får se. 

//hanna<3    

omg! vår bil.. haha jag kommer ihåg att vi tyckte att vi va fett duktiga som lyckades sätta ihop det där -.- haha och vi döpte den till holly också..

sen så satte vi på säten o allt bara för att den skulle bli snygg men då sög den på att åka..

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 november 2011 19:44

Nu ska jag äta grekisk sallad, mumsigt.. det är typ godaste maten som finns ;) äälskar det!

//hanna

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 november 2011 19:25

hej!

slutade kvart över 3 idag och dågick jag hem direkt, sen gjorde jag typ inget spec.. störde mig lite på att byggarna lät så mycket och så ;) hehe

sen funkade inte mitt internet när jag kom hem o då hade jag ju ganska tråkigt för liksom vad kan man göra utan internet..? men nu ska jag duscha, bloggar senare!

//hanna<3

     

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 november 2011 16:08

nu så e julia hemma hos mig, vi måste göra typ läxa/ en berättelse, vi började nu haha ska va klara på torsdag, har typ gjort en ny 3 gånger nu!! :S

aja ska göra det ida,

o senare kolla på TV o duscha :D<3 o såklart äta maaat hahah! :D


imorrn e det sir lanka dagen...yeeey ledigaa! då ska hanna o ja få ...pengaar!!!!för vi ska sammla in, för vår skola har typ byggt en skola där, efter det vart en tsunami där<3 hha cooooolt!

skooooolan vår skola byggt upp i sri lanka!

 

aja hejdåå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 21 november 2011 08:53

nu ska jag gå och möta molly.. bloggar när jag kommer hem från skolan ;)

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards