♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 15 november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 november 2011 22:10

missade dh idag för martin kollade på fotboll och pappa hade tagit andra tv kortet -.- vi hade 3 förut tror jag men vet inte vart det tredje tog vägen...?

men sen så blev min dator jätte konstig och så stog det typ "den är död, jim" på datan o jag ba "eeehh vem är död?" liksom men då stängdes datan av o allt.. man ba okeeej.... sen blev jag sur!

men snart ska jag gå och lägga mej för jag orkar inte mer.

//hanna<3

 

kul

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 november 2011 20:52

HEEJ!

nu e jag glad för va har socker o ja kan dricka te nuuu!!! hhahahah ;) 

så nu ska ja gå o göra te, kanske tar nått o äta oxå,o snart så e ju klockan 9 o då e det desperate housewifes<3

efter det ska ja nog sova :D e alltid as trött på morgonen.. -.-

hade tråkigt :D<3  

hejdå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 november 2011 19:15

  

jag vet inte om jag vill se breaking dawn..

jag vill liksom se skiten för man måste ju se den, man har sett alla andra men jag vet

inte riktigt om jag vill se den på bio...? kan ju typ hyra senare när den har kommit ut

eller.. haha 

hmm aja vet inte riktigt jag kanske kollar på den på bio ändå man vet ju aldrig vad

som händer ;)

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 november 2011 17:24

yeeey nu är jag klar! men har jag glömt att säga att vi simmade på gympan idag? jag gillar inte att simma.. hehe men det va bra att det va sista lektionen iaf ;) 

snart ska jag gå ner och duscha, luktar klor :( men senare idag kommer typ mammas kompis hit och hon ska sova här tror jag.

bloggar senare!

//hanna<3

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 november 2011 16:17

hej...

e hemma nu, va ju på utvecklingsamtal.... hahah gick väl bra :P


hanna o ja hann ju nt göra idrottsläxan...fett sääämst hahah så vi måste göra den imorrn, men asso det va vääldigt svårt att hitta fakta, o dom hade konstiga ord o a....blääääääää!! :S


skolan va koooooooort, först så hade vi svenska...sen så hade vi randigtid o då gick ja o julia till bilden o gjorde klart våra självpoträtt (som nt alls liknar mig!) sen så sltade vi tio, igentligen så skulle vi ha matte, men den va instäälld!!!!!!! bra bra bra men då så satt vi typ kvar på bilden, hade ju liksom inge annat o göra, o sen så gick hon hem o ja mötte hanna :D


menmen nu ska ja snart äta mat :D o ska nog göra lite läxa...typ spanska till torsdagen, o kaanske (om ja orkar) läsa bbiologi, har prov på torsdag :O o nu såg ja att ja oxå har musik prov..aa får väl plugga till det oxå...fast venne, kan nog det mesta, ska nog bara kolla igenom skiten :D 

hahaha kuuul så här mkt har ja aldrig pluggat på...typ hela året ^^ coooolt..! 

 

meeeeeeeeeeee på blden!!!!!!!!!!<33333333  

ska väl gå o äta nu, sen blire plugga, sen TV:En o data!

aja hejdå ;*

//Molly<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 november 2011 15:37

molly gick för ungefär en halvtimme sen, men vi blev inte klara med läxan.. haha

nu ska jag typ göra SO.. det är ju fett jobbigt asså! asså geografi.. jag fattar typ inget av det -.- man måste läsa karta o skit..

men aja bloggar när jag har gjort det (kan ta ett tag)

//hanna<3

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 november 2011 15:19

hahahaha bara lite fail bild..  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 15 november 2011 13:36

Plugga.....


kul -.- nej men vi måste göra idrottsläxa typ, man ska skriva om muskler och styrketräning..

japp vi börjar nu för vi har inte så lång tid på oss för molly har utvecklingssamtal halv 4 ;) 

//hanna och molly<33

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards