♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 8 november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 november 2011 22:15

hejhej :D

a va ju i vällingby ida, fick bulle av Julia o typ va vääldigt mkt inne på BR eftersom esra skulle köpa nån present till nån haha typ den enda affären vi va inne på...? nä men tyyp ;-)

det va ju musik som ja skrev i tidigare inlägg (i vällingby) det va från nåra indianer som typ dansa/ nått skumt...? hahah kulkul! ;)


skolan va ok. haah kul när vi va på bibloteket..kopierade fillippas, emmas, julias o mina händer som vi satt upp lite fint :D men sen så fick vi nt sätta upp dom där...så vi tog dom o satt upp dom endå...på nått annat ställe i skolan ist, fast dom hade tagit bort dom :(<33 aja kul iaf!


när ja kom hem så, åt ja mat, kollade på tv o data ^^ kollade på outsider...? o sen kolla ja på ofc DESPERATE HOUSEWIFES!!<3333 löööve! sista säsongen...det suuuger :'( men men måste bli det sista nångång..lr NT!

o nu så sitter ja vid datan o kollar bloggar/ facebook <3

ååhh stööör mig...kan nt ladda uppp bildeeeeeeeeeer! men när ja kmr till pappa så kan ja göra det haha ;-D


på fredag så ska ja va me Melinda :D<3 fast måste ju först typ gå till mamma o packa o hämta mini, sen lämna packningen/ mini hemma hos pappa :P seeeen kan ja va me melinda... :D<3


börjar iaf 09.20 imorrn o vet faktiskt nt riktigt när vi slutar... aja ?? :P

indianerna i vb :P

fiint!! filippas, mina, emmas o julias hääänder yeeeah!<3

emmas/ min fina hand!! :D

christian bedles nya video :D<33333333333333333333333 love love love


gonatt ^^

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 november 2011 21:24

just nu kollar jag på desperate housewifes, hade helt glömt bort att det va idag.. bara för att det inte va nåt på höstlovet.

men imorn börjar jag kvart över 8.. men jag har typ halv studiedag så jag slutar halv 12 :D yeah

så det kommer nog bli gaanska mycket bloggning! men bara kanske.. ;)

det här får bli sista inlägget för idag.

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 november 2011 20:43

//hanna<3


TE!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 november 2011 19:45

har inte kunnat blogga så mycket idag..


nu har jag precis duschat.. 

men idag va ju vi i vällingby, fast vi va inte där så länge.. jag o molly skulle köpt en sak men molly hade inga pengar så vi får köpa det nån annan gång ;)

nu ska jag gå och dricka te.... hahahaah jag gillar inte te igentligen men aja.

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 november 2011 16:17

Heej!!! Nu e vi påväg till esrA för att hon ska hämta busskort, me Julia Hanna o ja och såklart esrA hahaha, vi ska till Vällingby :) o kolla runt lite! Nu e vi snart hos esra, nuuu e vi hos esra men vi får nt komma in !! Nu kom hon ut o lämna ett brev hos grannen :D nu är vi vid busshållsplatsen :) o bussen kmr 35, vi är i vb nu odet e muuusik<3 ja haha roligt inlägg :P hej då!

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 november 2011 08:45

hejsan :P

ska snart gå hemifrån, till skolan :P har randig tiiiid ^^ 

efter skolan så ska ja va me hanna, ska typ åka till vb :D<3

i <3 musiiiic

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 8 november 2011 07:33

godmorgon!

nu är jag skit trött.. orkar verkligen inte skola idag, fast jag slutar 20 i 2 så det e ju ganska bra! men jag hoppas jag får nån håltimme ;)

snart ska jag borsta tänderna sen gå till skolan.

//hanna


bildlöst..

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards