♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 17 november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 november 2011 21:00

ingen blogg har uppdaterat mycket idag typ.. :O fett jobbigt då har jag inget att läsa. 

men asså det kom in typ värsta skumma tjejen förut, mammas kompis tror jag men då gick hon förbi mitt rum och som tur va så såg hon inte mig för hon verkade konstigt tycker jag och jag vill inte prata med henne.. hehe 

o sen typ hälsade hon på min pappa i köket o då sprang jag och stängde dörren lite diskret :P asså nu står hon där ute och jag vill ta nåt att äta men det kan jag inte för hon står där -.- haha jag vet jag är normal.. 

när det kommer typ barn på halloween och försäljare o sånt så brukar jag släcka alla lampor och stänga av ljuden på tvn o sånt.. hahaha det är fett kul för om man släcker när dom står där så fattar dom ju att man är hemma! haha gud vad jag är rolig! :D

//hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 november 2011 20:33

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 november 2011 20:12

kom hem nu!

har ju vart med julia o a kom ju precis hem :P så nu ska ja typ göre nått... äta o kolla på tv...fast det e inget på tv:en ida...säämst :/ aja haha

nu kmr bilder från bilden :P asso aa ja liksom va klar med mitt porträtt så ja behövde nt göra nått, tog julias mobil o hade lite kul... :DD

fina jag i spegeln!!<33333 o janne bild läraren

haha omg ja e så fiiin på denne bild haahh!

aja inge liv.. ja vet!!!!!!!!!

men nu måste ja äta lite :D har ätit hos julia men liksom måste ju äta iiiiigen :D<3

//Mollyy<3



Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 november 2011 16:58

hej!

hemma från skolan nuu, eller kom hem typ halv 5 kanske...? men idag tycker jag inte att skolan gick så seg som den brukar göra på torsdagar faktist ;) 

hade en jätte kort penna som jag fick låna av cleo! den är typ såhär kort --->  ------------------------------ så kort är den för jag mätte, asså jag tog pennan och gjorde så att strecken va lika långa :P japp jag har ett liv.. men den är iaf super kort.. hehe

jag glömmer typ alltid mina pennor överallt, jag brukar lägga dom i fickan sen glömma o lägga den i skåpet när jag går och nästa dag glöömer jag den hemma och måste låna av nån eller så får jag klara mej utan penna -.- klumpig..

och jag har typ tappat bort en penna i mitt skåp o sen har jag verkligen letat men jag hittar den inte :O 

och ja, jag skrev typ ett helt inlägg om pennor nu...... -.- 

hejdå jag är tråkig just nu.

//hanna<3

    

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 november 2011 15:55

hejhejhej!!!

nu e ja hos julia, bloggar bara lite snabbt dör vi måste fixa en sak/ plugga typ..skulle va me hanna men nu så måste vi göra den här saken så aa!

ska typ skriva ut idrottsläxan här oxå, eftersom hanna o ja e så smarta så vi liksom har sparat texten på bloggen :D<3333 smartiiisat ^^ kanske nt i skolan men, men ibland :DDD hahaahah!

nä men ska typ göra te nu o sen fixa den där saken :P


iskolan så vare okej , det gick snaaabbt tkr jaaaah!


så hejdå bloggar senare :D

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 17 november 2011 07:56

godmorgon!

vaknade för en kvart sen typ.. sitter och läser lite bloggar och så ;) ska typ börja fixa mej snart, tror att jag ska möta esra sen.

det är torsdag idag.. hatar torsdagar! dom e så långa och jobbiga -.- fast imorn är det fredag :) älskar fredagar.. haha

omg nu kom min jackaaa! yeeey hehe och mitt linne wohoo fast jag hade glömt at jag beställde ett linne också.

men jag bloggar efter skolan.

//hanna<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards