♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 27 november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 23:07

       

GONATT ;* love love love

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 21:25

har duschat nu :) gick till duschen efter att ja sätt klart på filmen :P hahah!

filmen va lite koooonstig lr a mkt konstig, fattade nt början o slutet...? :S hahaha.


nu kollar ja på beck: okänd avsändare....dum dum duuuuum! 


o imorrn e det skola....dum dum duuuuum! har teknik prov.... kmr nog nt gå såå bra... 


nu ska vi iaf kolla :D sen ska ja kolla på the walking dead :D....

   

HAHAHAHAH väldigt gammla bilder.... :P  

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 21:12

köpte den här tröjan från gina tricot i torsdags (den med USA flaggan) + några örhängen


nu ska jag kolla på beck, kommer inte blogga mer idag.. så godnatt!

//Hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 20:12

nu är jag klar med städningen! :D  yeeey!

imorn är det måndag.. haha nu blev det sad igen.. men en vecka går ju ganska snabbt ;) haha

ska typ kolla på tv nu tror jag, bloggar senare!

//hanna<3

den lilla roliga bilen! hahaha  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 18:16

omg nu e filmen slut, deen va bra..men läskig! han va ju stöööööörd!!!!!!! aja...

nu ska ja se inception, som kmr börjar nu :) har velat se den läänge hahah! ;) fast alla säger att den e svår att fatta, men det e typ srf ja vill se den :P


aja ska kolla på den nu, o ska äta mat oxå !!! :D

:P :D :)

hejdå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 17:34

kollar på flickan från ovan nu, har sett den förut och tycker den är sjukt läskig!

är skit rädd just nu.. haha är ensam hemma också så om jag inte bloggar mer så är är jag troligen död eller nåt, bara så ni vet ;)

//hanna<3

omg! det låter värsta mycket i mitt hus nu :O kommer pissa på mej.. hahahaha nej men.

-.-

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 16:53

kände mej duktig nyss och skulle städa rummet, men då ska ju såklart min lampa gå sönder -.- 

alla mina andra lampor i mitt rum har redan gått sönder och ingen har orkat sätta dit en ny och det här var den sista lampan som funkade.. tack så mycket liksom!

nu ska jag kolla på awkward istället och äta en lussebulle ;)

//hanna<3

 

NU:

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 27 november 2011 16:10

:D! som går på TV:en! :P

o äter: ...

risgrynsgröt :D <3 gotti gotti!


//Mollyy

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards