♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 11 november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 november 2011 23:57

omg! åkte Andre ut från idol? jag dör seriöst, fett sämst! 

inte för att jag brukar följa idol för det e ganska tråkigt tycker jag men liksom han va ju bäst ;(

nu är jag sur. hejdå

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 november 2011 23:30

har beställt jacka nuu! 


hej! 

förut va jag ju på IKEA.. inte så kul men men, efter det så åkte vi till barkarby outlet och då hittade jag en jacka som jag ville ha men då va ju den enda i rätt storlek trasig såklart.. -.- 

men när jag kom hem så beställde jag en annan jacka för jag måste ha en jacka nu. får se när den kommer ;)

iaf nu ska jag kolla lite bloggar o så sen kanske jag går och lägger mig om ett tag, vi får se.. hehe

//hanna<3

  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 november 2011 22:53

OMG!!! NEEJ andre åkte uuut!!! :((((( men aja bäst endå! <3

hahahahahaha :D<33


men aja nu så e dettte slut, känns velli braaa!!!! venne va ja skrrrriiiiverrrrr!!!!!!!!!!

vi sitter o hare kul, o skrattar, dör, o a.... :PPPPPPPPPPP<333333333 kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!!!!!!!!!!!!!

hahahahahahahahahahahahaaaahhaahhaahhaahahahhaahah
hahahh!!!!!!!!! stöööööööööööööört!!!!!!!!1

 

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdddåååååååååååååååååååååååå
ååå<33

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 november 2011 21:04













yeah!

//hanna<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 november 2011 20:50

omg idag va det ju 11 11 11 11! fast jag missade det.. jag är ledsen nu, jag kommer aldrig kunna vara med om det liksom.

nästa gång är om typ 100 eller 1000 år, vet inte riktigt vilket av dom.. hehe men då kommer jag ändå inte leva ;(

blä! 

//hanna<3

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 november 2011 19:34

                                   

kul :P<333

   

hahahahah julias miiiinnnnnnn!! döööör!      

puss! ^^                  

hahah a vissa bilder va nt dom fiiinaste på mig, men AJA det e man ibland, bara att acceptera! ;)

hahah nä men nu ska vi snart äta.... kiiiina maaaat!<3 gotti gotti :P hahahah!

o ska väl bah va hemma :D bloggar senare :)))<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 november 2011 17:40

heej :D

nu sitter ja här i soffan me Melinda, vi lyssnar på musik!<3

hahaha ja hon gäst bloggade ju nyss :P


iskolan så gjorde vi inge spec.... efter idrotten va ja tvungen o stanna n stund a skulle ju möta några vid skåpen :P 


o efter skolan gick ja hem me Julia :D, gjorde inge spec, va bara dääär ^^

sen runt 4 typ, så möte ja melinda vid busshållsplatsen vid folkan <3 sen åkte vi till mamma, packade o hämtade mini, sen åkte vi till pappa!


o a nu sitter vi här i den gammla soffan....hahahahaha!

 

hejdå ;*

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 11 november 2011 17:36

Chacha, nu är det melinda som gästbloggar ;) 


just nu gör jag inte så mycket , är med molly, och ska sova hos henne !


Idag va jag i skolan , börjar fan alltid 8.15, ingen sovmorgon alls.. 

men vi typ planerade disco nästan alla lektioner för vi ska ha disco i skolan om 2veckor!


Jag har en låt som jag vill visa er, som jag alltid sjunger om,om,om och om igen hela tiden!

Krossa alla fönster - Maskinen . 

Den är sjuuuuuuuuuuuukt bra!

men nu ska jag vara lite social mot molly !

det va allt för mig , jag kanske gästbloggar ngn annan gång ;)

puss och kraaaaaaaaaaaam!

\Melinda<33

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards