♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 14 november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 november 2011 23:23

HAHAHAHHAHAAH DÖÖÖÖÖÖÖÖR AV GAARV!!!!

HAAHAHAAHAHAH!!!!!

OMG OMG OMG!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

haha nämen nu så ska ja läsa lite bloggar snabbt, sen ska ja soova :D

gonatt ;* <3

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 november 2011 20:31

imorn har jag utvecklingssamtal! :O


omg! imorn ska jag ha utvecklingssamtal, jag gillar inte dom.. 

fett jobbigt och jag ska typ ha halv 1 så jag ska vänta i skolan i en timme -.- 

men efter det ska jag och moly gå hem och göra läxa, har en jätte jobbig idrotts läxa.. 

aja bloggar nog inte mer idag.

//hanna<3

 jaa.. helt normal ;)  ....

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 november 2011 20:15

jeep :D nu e ja hemma!

lyssnar på musik, på mitt rum o kollar fb!<3333


skolan va okej. hände inte mkt, hade typ redovisning på tekniken...äähh aa har inge o säga om den hahah!

vi sluatde 15.15 o va me hanna då, vi skulle typ till gamla skolan, o göra en sak...men vi typ glömde det :S

så eftersom det e halv studiedag imorrn så ska hanna o ja va me varann, fast hon ska ha utvecklingsamtal först, sen ska vi till gamla skolan, sen ska v göraa tråååååååååk idrotts läxa, a sen får vi se, ska oxå på utvecklingsamtal imorrn så ska väl gå på den :P haahha<3


nu ska ja fortsätta lyssna på musik o sen ska ja kolla på TV :D

 

hejdå!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 november 2011 19:48

nu har molly åkt hem.. 

men jag ska typ gå och duscha och så sen ska jag bara kolla på tv ;) 

juste imorn har vi halv studiedag igen :D yeeey! bra skola hahah..

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 november 2011 17:57

//hanna och molly

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 november 2011 17:27

har glömt göra bild sakerna som vanligt.. hehe men nu ska vi klara det här ;)

   

//hanna o molly<33

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 november 2011 16:32

saker vi gillar från a-ö: 

Arlanda

Bik Bok

Coop

Doctor stalker

Eskilstuna

Felix ketchup

Godiiiis

Hanna!<3

Iphone

Julia tidningen

Kalle Ankas julafton

Lidl

Molly!<3

Nasse

Ost

Pengar

Qstar

Rosor

Stockholm i mitt hjärta!<3

Tårta

Ulrik munther!<3

Victoria secret

Wikipedia

Xperia

Youtube

Zebra

Åsnor

Äppelpaj

Ögon

_______________________________________


saker vi inte gillar från a-ö:

Alexander bard

Bin

Clowner

Danmark

Etanol

Fotboll

Gunilla persson

Hannah Montana

Iskallt

Jedward

Knäböj

Lars winnerbäck

Mona Lisa

Norge

Oslo

Patrick

Queen

Robert pattinson

Spindlar

Troll

Ugglor

Vinter jackor

Wayne rooney

Xfactor

Yngel

Zlatan

Ångest

Äckligt

Ödehus


//hanna o molly<33

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 14 november 2011 16:21

hej hej!

vi hade ingen språk idag för vi skulle typ kolla på friends teater ;) yeah det va bara en tjej som gjorde hela teatern  -.- haha skumt..

men efter skolan så gick jag och molly hem till mig, nu sitter vi typ bara här och gör inte så mycket.. vi är kuliga!

men vibloggar väl lite senare ;)

//hanna och molly<33

sneeee!

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards