♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 9 november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 november 2011 22:22

sitter vid datan nu o a bara kollar runt :P

kollade på tv typ o det ha ja typ gjort sen ja blogga senast...kollade på EMA 2011<3 kul o kollade på berg flyttar in....

men aja börjar ju oxå 09.40 så vi ska mötas vid soppsakerna kvart över 9 soom vanligt, när vi börjar sammtidigt dåå ;-D


nu ska ja kolla bloggar o fb, sen soooova!<33

hah min klaaaass!... ser nt bra ut så ni får se den liiilla bilden finns en bild där man ser jätte tydligt.... :( nt kul<3

fina roliga bilder....miiiiiiiinnen<33333

gonatt ;*

//Mollyy<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 november 2011 21:30

jag har varit jätte trött hela veckan och har typ inte vaknat av alarmet :O fett jobbigt!

men nu pallar jag inte mer så ska snart stänga av datan sen kolla lite på tv sen ska jag typ gå och lägga mej..

imorn börjar jag 20 i 10, det är torsdag så det blir en jobbig dag fast vi har inte geografi på SOn längre så då kommer nog inte den lektionen vara så jätte jobbig ;) hehe 

men jag kanske bloggar på morgonen imorn om jag vaknar av alarmet.

//hanna<3

 

<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 november 2011 21:17

//hanna<3


Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 november 2011 19:16

har fett tråkigt just nu.. haha men jag ska snart gå och duscha sen blir det kanske mat? vi får se ;)

nu måste jag först fixa massa saker för annars blir mamma suur.. 

kul inlägg...... nu ska jag göra det men jag bloggar snart för jag har inget roligare att göra ;) hehe

//hanna<3

failad bild jag gjorde nyss.

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 november 2011 16:05

idag slutade jag ju halv 12, då va jag hemma hos ellen en stund med lite fler personer :P

jag kom hem för ungefär en kvart sen..

men skolan va väl okej, vi hade teori på idrotten ;) jag gillar! sen hade vi SO sen NO sen slutade vi.

nu ska jag fixa liter saker sen bloggar jag lite senare.

//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 november 2011 12:21

hemma nu :D hade halv/ hem studiedag har aldrig fattat vad det heter...? men a iaf bra att vi hade det, fast det va bara sjuorna som hade det, för det va typ elever i sjuan som skulle ha utvecklingssamtal ...typ nu :P

hade matte, sen SO sen sluta vi :D gick o åt mat, spagetthi m köttfärssås o typ choklad pudding till efterrätt..det va helt mörkt i matsalen o dom  hade halloween pyntat..? hahah ;P


lyssnar lite på musik o kollar fb <3 venne va ja ska göra..typ sova..? hhahh!

la upp den förut men venne om den kom upp :P bra iaf<3

 

hahaha kul ja haaaR!!!!! ;-D  

hejdå :D

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 9 november 2011 08:14

godmorning bloggeeeeeeeeeeeen hhahha ;-D

håller på o fixar mig :D o nio så ska ja möta esra typ vid soppsakerna :P<3

o a vi börjar juh 09.20 o nu skrev en person att vi slutade halv 12 ida, men vissa säger att vi ska göra det nästa onsdag :P fattar nt! så ja tar me mig idrottskläder endå ;)


aja nu ska ja fixa mig klart :)

 

hejdå ^^

//Mollyy<3

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards