♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 16 november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 november 2011 22:11

jepp jepp en väldigt cool sak just nu e att, ja ska gå o lägga mig nu, o ja kmr gå upp halv 9 imorrn (vi börjar 09.40) o då kmr ja typ sova i...aa många timmar iaf, o det brukar ja nt göra så nu känner ja at ja äger o kanske nt kmr va så trött imorrn på morgonen :DDDD hahah happy mee<3


o en väldigt bra grej e ju att ja har fått en as bra plattång, så det e därför ja kan gå upp halv 9 imorrn eftersom då behöver ja nt jätte mkt tid alltså ungefär en timme bara (att hinna fixa mig o sånt) för arnnars skulle ja typ behöva vakna halv 8 lr nått, o det e oftast mitt hår som tar långtid!!!! men nu kmr det ju nt göra det efetrsom ja har fått den här plattången...fatta grejen!!!!!!!! (Y)


aa det blev ett skumt inlägg...typ bara om min morgon.... hahaahah!

så nu ska ja blogga om nått normalt fast a kanske nt så intressant men asso...VEM bryr sig..blläää liksom!


aja har kollat på tv o har ont i halsen o set e NT KUL hatar deeeet..!!!! tog en halstablett..men den funkade typ i tio minyter så nu har ja ont igen :/ sad me :((

 

nu ska ja sova...GONATT<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 november 2011 21:05

haha imorse när jag gick till skolan va det en kille som cyklade och det va ju halt på vägen, sen när han skulle svänga så typ välte cykeln och det gick liksom snabbt.. hahah och jag typ dog av garv då!

kände mig bara lite mobbad som gick och garvade helt ensam och sen hörde han typ att jag garvade också ;( haha men jag dör det såg feeet kul ut ju :D och han va vuxen också.. HAHAHAHA asså jag skrattar typ när jag tänker på det.

intressant jag vet men jag kände för att säga det liksom.. hehe

//hanna<3

fin

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 november 2011 20:16

har precis ätit pankaka! ska typ duscha nu sen måste jag göra spanska.. 

sen ska jag fixa naglarna ;) dom är ganska förstörda tycker jag.. men jag bloggar väl senare, juste måste ju se dh också! missade ju det igår.

//hanna<3

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 november 2011 20:10

hejhej :D igen

nu sitter ja vid datan :P ska snart gå to the tv :D

o kolla lite på TV!! sen ska ja dricka te!<3333

115052965450030499_ynguu6la_c_large

:O o vet ni vad ja brukar alltid läsa/följa en chrsitian beadles blogg, men nuså e den borta!!!!! OMG SÄMST, LIKSOM VAD SKA JA LÄSA NU!!!!! :'((((<3

hemskt säger jag bara...



//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 november 2011 19:14

OMG! fick precis platttången som ja ville ha!!<3333333333333 älska älska äskar!!<33333 så nu e ja super maga glaad, det va typett "tidig" julklapp :P<33333333333333


iaf så kom ja hem precis, har ju varit hos hanna, o vi gjorde ju läxan, som vi e klara med men vi ska bara skriva ut den! imorrn...


skolan va väl okej, den va nt så jobbig...!


o nu ska ja typ gå o äta mat :D e hungrig!! sen ska ja kolla på TV o kanske plugga lite :)

omg e sååå glaaaaaaaaaaad!!!!! <3333333333333333

hejdå:DDD

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 november 2011 16:14

tjena mittbena! HAHAHA döör!

idag va det skola.. hehe såklart liksom men aa.. jag (hanna) slutade typ 5 i 3 och då väntade jag på molly som slutade 5 i halv 4, sen gick vi hem och nu ska vi göra klart idrottsläxan fast det går ju inte direkt så bra men vi ska klara det ;)

men nu ska vi börja så hejdååå<3

//hanna och molly<33

 

heheh fail men aja..  

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 16 november 2011 07:48

godmorgon!

nu ska jag typ gå till skolan.. men jag vet inte om jag har håltimme eller inte första lektion.. haha

men aja nu mst jag gå annars kommer jag försent.

//hanna<3

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards