♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg den 12 november 2011

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 november 2011 21:39

Hej! Nu är jag hos mina kusiner, sitter och kollar på dumpa honom.. Har sett den förut men den e bra ;) Ska nog åka hem snart, eller jag vill åka hem.. Hehe men hoppas att vi ska åka snart iaf! Det är en stor hund här som springer på mej hela tiden.. Haha fett jobbigt. Men jag tror kanske jag bloggar när jag kommer hem ;) //Hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 november 2011 21:32

en till film!<3

som går på TV:en nu :)

 HANNA filmen va braaaaaaaaaaaaaaaa, vääääldigt skuum men ja gillar skuumt hahah :D (Y)

//Mollyy<3

NU:

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 november 2011 19:45

FILM <3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 november 2011 18:48

  

 

hahahah döööör va kuuuuuuuuuuuuul!!!!!!!!!!!!! :'DDDDD hahah!!!

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 november 2011 17:36

nu måste jag fixa mej sen åker jag till mina kusiner..

bloggar kanske därifrån men annars gör jag det när jag kommer hem ;)

//hanna<3

random bild jag tog nån gång....? hehe 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 november 2011 17:14

HEEJ! :D

kom hem precis, va hos mina kusiner, Ture fyllde 13 år! GRATTIS!! :D fast han fyllde år i onsdags :P  hahha så det va ju drf vi va där (för att fira)!!


innan vi åkte ditt så fixade ja o melinda oss...ääääälskar hennes plattång!! VLL HA DEN!


nu så kollar ja på TV, ska göra det reeeesten av dagen...e trööööt oxå, melinda o ja gick o la oss 3...hah som förra gången! o vaknade 11..som föra gången :P 

         

//Mollyy

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 november 2011 14:54

Jag blir ofta kallad blondin och det beror inte på min hårfärg ;)


Jag är rädd för många saker t.ex ormar, spindlar, clowner, höjder och massa annat.


Jag är inte bra på att lyssna om nån typ ska lära mig nåt tråkigt så slutar jag lyssna automatiskt.. hehe


Ibland brukar jag sitta och skratta när jag kollar på skräckfilm om nån typ dör på ett konstigt sätt eller nåt så kan jag sitta o garva..


Ibland sitter jag och skrattar åt en sak som inte ens va kul jätte länge.. jag kan sitta o skratta i flera minuter o alla brukar kolla på mig då :P


Jag älskar choklad typ mitt favorit godis!


Jag måste städa mitt rum nu....!


//hanna<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 12 november 2011 12:23

hej!

vaknade för en stund sen.. idag är det lördag, ska inte göra nåt spec.. städa rummet typ

senare ska jag typ till mina kusiner för min kusin fyller typ år ;) 

kanske ska göra SO uppgifterna för gjorde inte dom förut, pallade inte.. hehe

bloggar mer senaree! 

//hanna<3

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards