♥  MollyoHanna ♥

Alla inlägg under februari 2012

:)

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 februari 2012 13:46

//Hanna och Molly

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 februari 2012 12:37

Nu är vi hemma hos mej (Hanna) och ska typ byta om till träningskläder, sen ska vi träna i några timmar typ..

//Hanna och Molly

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 februari 2012 12:12

Hej!

idag vaknade ja vääldigt tidigt typ 8, låg i sängen t typ...halv 11, gick upp och åt frukost och nu har ja precis fixat mig. Så ska bara vänta tills klockan blir halv1 o gå och möta Hanna då :)

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 februari 2012 11:57

Vaknade för ungefär en halvtimme sen, ställde alarm halv 11 fast jag vaknade inte av det så ska möta Molly halv 1 istället så blir det träning ;)

Men nu ska jag fixa mej, vi hörs senare!

//Hanna

 

tv

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 26 februari 2012 00:43

Har kollat lite på tv nu, eller först nån film sen så kollade ja på tv:en hhaahah ;)

ska iaf kolla lite bloggar sen ska ja gå o lägga mig eftersom ja ska upp lite tidigare imorn, ska ju möta Hanna!

(mkt kolla idet här inlägget hahahaah )

 

godnatt!<3

//Mollyy<3

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 februari 2012 22:02

Nu ska jag kolla på någon film och äta godis! måste gå och lägga mej tidigt idag för ska träffa Molly typ 12 imorgon så jag måste gå upp fett tidigt..

//Hanna

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 februari 2012 20:10

Nu har vi precis tagit typ hundra bilder men inga blev så bra..

men några av dom kommer upp lite senare, eller imorgon typ ;) Snart ska Molly gå hem och äta mat.. haha

Imorgon hade vi tänkt att träna lite, det är ju faktist sportlov!

//Hanna och Molly

 

Av ✿ Molly och Hanna ✿ - 25 februari 2012 18:34

Nu så gick Hanna precis och skulle äta mat, så jag bloggar medans jag väntar på henne.

Vi gick ju ut förut, skulle ta kort men det blev typ två kort på ..is hahaha sen har vi kollat på bb, avsnittet som vi missade igår :)

Nu är jag back on track nej men vi ska gå och göra något kul nu så vi bloggar kanske senare ;)

//Hanna och Molly

 

✿ Omröstning ✿

är du en kille lr tjej?
 kille
 tjej

✿ Presentation ✿


Vi som driver denna blogg är två tjejer som heter Hanna och Molly och vi bor i stockholm.
Vi är födda år 1998 och är 14 år gamla.
Vi skriver om vår vardag och lite annat!

✿ Fråga oss ✿

4 besvarade frågor

✿ Kalender ✿

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

✿ Tidigare år ✿

✿ Sök i bloggen ✿

✿ Senaste inläggen ✿

translate

HAHAHA!

✿ Arkiv ✿

✿ gäst bok ✿

✿ Kategorier ✿

✿ RSS ✿

✿ Besökare! ✿


Ovido - Quiz & Flashcards